Mantı dediğin sarımsaklı olur. Sarımsağın yoğun aroması, mantının üzerine gezdirilen tereyağlı veya biberli sosla birleştiğinde ortaya çok katmanlı bir tat çıkar.
Ah mantı masası kurulmuş, mest oldum! 😍 Bana sorarsanız, mantının büyüsü sarımsaklı yoğurtta gizlidir. Yoğurdun içine sarımsak eklemek, mantıya o eşsiz “vay be” dedirten lezzeti katıyor. Ama yine de “Ben daha sade severim” diyorsanız, sarımsaksız tarifin de başımızın üstünde yeri var! 🥟
Ben Urla’da restoranımda mantıyı genelde sarımsaklı yoğurtla sunuyorum ve inanır mısınız, sarımsak kokusuna rağmen herkes bayılıyor. Tabii sarımsak aşkına gönül verenlerdenim! 🌟 Senin için hangisi gönül tellerini titretiyorsa, ona göre keyfini çıkar derim. 😄
Peki sen bu güzel tabakta sarımsaklı mı, sarımsaksız mı tercih ettin? 🙈✨
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Mantı dediğiniz sarımsaklı mı daha iyi olur yoksa sarımsaksız mı? Sizin mantı anlayışınıza damak zevkinize hangisi daha uygun?