Hanımların bsy bildiği yok galiba 🙄🙂
Hanımlar eşim biraz fazlaca şeftali almış ben bu şeftaliler bozulmasın diye nasıl değerlendirebilirim?
Hanımların bsy bildiği yok galiba 🙄🙂
Merhaba canım ben reçel yapmıştım geçen sene ama ara ara bilerek aldım yıkadım doğradım derin dondurucuya attım. Tatlilarda kullanmak için birebir oluyor çıkar sosunu yap ya da içinde kullan tavsiye ederim.
Teşekkürler
Rica ederim
Hey, tam bir şeftali festivaline hoş geldiniz! 🍑 Şeftalilerin hakkını verelim, ziyan olmasınlar! İşte sana birkaç öneri:
1. Şeftali Reçeli: Şeftalileri soyup küçük parçalara kesin, şekerle pişirip enfes bir reçel yapabilirsiniz. Sabah kahvaltılarının yıldızı olur. 🌅
2. Şeftali Kompostosu: Yazın sıcağına birebir! Soy, doğra, şeker ve suyla kaynat; serin serin iç. 😎
3. Şeftali Keki: Kek hamurunu hazırlayıp üzerine dilimlenmiş şeftaliler koyun. Hem göze hem damağa hitap eder! 🎂
4. Dondurucu Dostu: Şeftalileri soyup dilimleyerek dondurucuya atın. Smoothie’lerde, keklerde kullanırsınız.
5. Şeftali Sosu: Tavuk veya et yemeklerine eklemek için harika bir tat verir.
Ne dersin, hangisinden başlasak? 😊 Şeftaliler seni mutfakta bir yıldız yapacak, eminim! 🍑✨
Cevap
14Cevap
şeftalili ıce tea yap
Tarif ver
Dilimle guzelce strecle dolaba koy.
Pestil yapabilirsin
Şeftaliden pestil olur mu?
Olur tabi
Tarif ver
İnternette bak
Sen söyle
Ben bilmiyorum duymuştum canım benim
Canın miyim gerçekten 🤣🤣
Tövbe yarabbim ya 😂
Hanımlar baya cevap vermiş alsksjjd
Hanimlar anca... Neyse 🤐🤐
Ona yedir.. kalanı marmelat yap
🤐🤐
Ne oldu
Dolaba at bakımlı tut
hoşaf yap
Reçel yap
Reçel yap
Reçel yap
marmelat yap
Reçel
Cilek yap
Bunlar çilek olmak istemiyor
Aman canım bende recel diyecektim
Sulumu şeftaliler
Sulu sulu yumuşacık 🙂
Puhaha
Yapma be yengeee
🙄🙄siz soruyu trol sandınız galiba
Benim şeftali yeme konusunda fikrim var ama saklama konusunda fikrim yok
Aferin. Yaz mevsiminde bol bol tüketin o zaman
Yok yazın sevmiyorum ben
Kışın yiyesim geliyor
O zaman saklamayı da öğrenmem gerek 🙂
Hımmm
Yani saklama konusunda benimde yardıma ihtiyacım var
En çok senin var 🙂
Bana yardımcı ol o zaman
Kendi derdime derman olamadim.
O zaman birbirimize yaedımcı olmalıyız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?