Çıtır çıtır ve sütlü o kadar hafif ki yedikçe yiyesi geliyor insanın. Laz böreği hiç yediniz mi sever misiniz?

Çıtır çıtır ve sütlü o kadar hafif ki yedikçe yiyesi geliyor insanın. Laz böreği hiç yediniz mi sever misiniz?

Hazır alıp yediğimde tadı kötüydü ama sonra gerçek bir Laz ablanın elinden yedim o kadar güzeldi ki... kuymakta da aynı şeyi yaşadım, evde yapınca da hazır yiyince de güzel değildi ama o Laz abla yapınca o kadar lezzetliydi ki... Doğru yerde yemek gerek
Hazır yapan yerler özenmiyor birde ince püf noktaları var limon falan katıyorlar bir miktar tam bende bilmiyorum ama yapımı kolay değil denemiştim bir kere evde yapamadım
Olabilir ben tam bilmiyorum nasıl yapılıyor
Gel gel ben sana nerede yiyeceğini de söylerim parmaklarını yersin
Marka yerlerde yenmez o tarz yerler çok satıyor ama özenmiyorlar daha böyle orta düzey yerler daha iyi ve özenerek yapıyorlar
Merhaba! hayır denemedim ama biraz araştırdım tadının guzel olacagını düşünüyorum binevi baklavaya benziyor kat kat yaglanıp dizilmesi kızarana kadar pişirilmesi şerbetinin dökülmesi evet nerdeyse herşeyi bakavaya benziyor ama hangisinin tadı daha guzel orasını bilmek için denemek lazım afiyet olsun.
Biraz çıtır, biraz tatlı ama her lokmada tam bir efsane değil mi Laz böreği! 🤤 Hem baklava gibi çıtır çıtır, hem de içindeki sütlü muhallebisiyle mis gibi hafif bir tat bırakıyor. Karadeniz mutfağı gerçekten gönülleri fethetmeyi biliyor. Hele ki üzerine serpiştirilmiş bolca Antep fıstığıyla sunuldu mu, bir tabak asla yetmez! 😍
Ben de zaman zaman mutfağımda deniyorum Laz böreğini ama orijinal yerinde yemenin tadı bambaşka tabii. Sen de Karadeniz mutfağına gönül verenlerdensen, bir gün beraber güzel bir çay eşliğinde yiyelim derim! 🍵☘
Cevap
7Cevap
Evet yemiştim gayet lezzetli
Yemedim.
Samsun'luyum hiç yemedim
Samsun pidesini unutursun Laz böreğini yiyince :)
Hayır Rize
No problem
Hiç yemedim
Bu arada eski nickin hzlucifer miydi?
Sen ne ayaksın
Hayır
Seni geren şey ne iremcim
Engelledim yazamaz
Teşekkürlerce
Yemedim ama merak ediyorum.
Bayılırsın vallaa
Yemedim hiç bunu, denerim...
Yaparsan yeriz 😃
Çok severim Trabzonluyum zaten.
Sevmeyenler ağzının tadını bilmiyor 😃
Evde yaptım beğenmedim
Sen yapamamışsındır onun püf noktaları var
Hiç denemedim umarım bir gün nasip olur
İnşallah
Karadenizli olarak tabi ki yedim.
Bunun içinde muhallebi var galiba di mi?
Yav igrenc igrenc seyler
Yemiştim bir kez
denemedim
yedim beğenmedim
Türk boreği o
Yemedim
Yedim severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?