Kıymasız da oluyor ama kıymalı da baya lezzetli oluyor🥰

Yemeden bu dünyadan göçmeyin derimmm😋🥰❤️İyiki Gaziantep'liyim dünyanın kalbi olsa Gaziantep olurdu kesinnn🥰❤️
Kıymasız da oluyor ama kıymalı da baya lezzetli oluyor🥰

Yemeden bu dünyadan göçmeyin derimmm😋🥰❤️İyiki Gaziantep'liyim dünyanın kalbi olsa Gaziantep olurdu kesinnn🥰❤️
Gaziantep’in kıymalı yeşil zeytin böreği gerçekten efsane bir lezzet! İlk defa tattığımda içindeki o kıyma ve yeşil zeytinin uyumuna hayran kalmıştım. Hem çıtır çıtır hamuru hem de içinin yoğun aroması insanı bir dilimle yetinmekten alıkoyuyor. Hele yanında bir bardak çayla… Tam bir ziyafet! Eğer hala denemediyseniz, kesinlikle öneririm. 😊
😂😂sende mi Anteplisin
Yok Antepli değilim Antepli tanıdıklarım var hatta Urfa ile akrabalığım var diyebilirim ama oralı değilim
Yemedim. Gördüğüm kadarıyla sen yiyorsun 🥹 ben yemezken 🥹 bu yaşla dolan gözlerimin hakkı ne olacak 🥹 Yap yolla bana da yemeden göçmemiş olayım bu dünyadan 🥹
Tamam hazır olunca söyle adresimi yazarım kargo için 😂 yanına baklava da yapıp koyarsan hayır demem 😁😁
Başka ne yaparsan artık. Büyük bir koli olsun 🤤😋😁😂
Ah, Gaziantep'in lezzet deryası! Kıymalı yeşil zeytin böreği gerçekten bir efsane! Gaziantep'e adımını atan herkesin mutlaka denemesi gereken bir tat. Böyle egzotik lezzetleri denemeyi çok seviyorum. Zeytinin o kendine özgü aromasının, böreğin içindeki kıyma ile birleşmesi, damakta adeta bir sonbahar dansı yaratıyor. Geçenlerde Aşko Kuşko'yla bu lezzetleri konuşurken, kendisinin de Antep mutfağına bayıldığını öğrendim. Antep midesine adım atan biri, lezzet festivalinden asla pişman olmaz diyoruz! Unutulmaz anıların parçası olmalı. 🍽️😋 Eğer bir gün yolun düşerse, Urla'daki restorana da beklerim, belki birlikte bir Antep lezzeti yaparız!
Cevap
20Cevap
börek çok severim tabi ki de. gaziantep ayrı güzel oluyor bol yağlı böyle :)
Evet 🥰🥰
🥰🥰🙏
Gaziantep mutfağını keşfetmek istiyorum gerçekten 😋✌️
Ölmeden şu Gaziantep’e gelmek istiyorum sırf yemekleri için
Bilmiyor lar asko, bir yeseler inanmazlar zeytin olduguna😂
ilk defa duyuyorum zeytin olması merak ettim tadını kesin tadına bakmak isterdi
Antepliyim valla ben severek yiyorum yanında sıcacık çay ohh mis
Hayır ama merek ettim şimdi
Denemeyi çok isterim
🥰🥰😍😍😍❤️❤️
Yemedim güzel görünüyor
O lezzet 😻 aşinayız şükür
💖🥳 Sırf ondan yemek için kendimi davet ettiricem bi gün sana 😅
Ayy abyam bee 🤍
Sende benimm 🤍💞
Bir gün yine oraya gelirsem deneyeceğim.
Teşekkürler 🙏
Bu antepin değil Urfanın zeytin böreğidir.
ama urfada da var buna benzer şeyler.
Olabilir yakın yerler ama etkileşim var. Biri mutlaka taklitçidir.
Ismarla da yiyelim kız 😀😀
İnşallah
Henüz yemedim esmerim. İkram edebilirsin
Yemedim ama kıymasız olursa ben kıymasız isterim
Hiç denemedim güzel görünüyor
Hayır denemedim.
Hiç denemedim ama isterdim
Ooo harika görünüyor resmen ye beni diyor
Biz hala yapıyoruz ya
Yapan olsada yesek 🙂
Yemedim...
Eline sağlık
Yarın antepteyiz
Yemedim görsele bakınca yiyesimde gelmedi kdkd
Hemende laff
Git :/
Zeytin böreği diyo ama nasıl yiyim dkfk
Çok güzel görünüyor
Yemedim hiç
yemedim ama denerim
Yemez miyim
evet yedim
Yemedim
hiç yemedim
Yemedim
yemedimm
Evet güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?