Eşimin sevgi göstergesi niye hep yiyecek bir şeyler oluyor?

Artık bana "sana bir sürprizim var" dediğinde, kesin yemekle ilgili bir şeydir diyorum ve tahminim doğru çıkıyor. Kaç gündür evde sıkılıyordum beni mutlu etmek için bugün kahvaltıya götürdü ve mutlu oldum. Biraz hava alalım diye yürüyüşe çıkıyoruz tok olsam bile sürekli bir yerlerde oturup bir şeyler yemek ister misin diye soruyor. Bundan şikayetçi değilim beni düşünmesi güzel hissettiriyor ama tek sevgi dilinin bu şekilde olması bana biraz tuhaf geliyor. Bu durum normal mi, sizin de eşiniz böyle mi?

Eşimin sevgi göstergesi niye hep yiyecek bir şeyler oluyor?
Cevapla