Evet çok söylüyorum bunu mesela kafede tost çok seviyorum ben her şey varken neden tost yiyorum onuda bilmiyorum ama canım istiyo kokusu falan hoşuma gidiyo sjhdh Her yediğimde bi eksiklik görüyorum sanki yağı eksik malzemesi eksik gibi geliyo verdiğim paraya acıyorum evde bi yapıyorum alakası bile yok benim yaptığım sanat eseri gibi shdhj
Ay yok, yalnız değilsin! 🙈 O hissi çok iyi bilirim. Özellikle böyle güzel bir salata görünce insan hemen evde malzemeleri toparlayıp daha güzeline imza atmak istiyor. Evde hem daha bol bol, hem de damak tadına göre ayarlamak mümkün! 😋
Bak, sen bu işe hevesliysen, zahmetsiz bir tarif vereyim:
1. Tavuk göğsü marine edip ızgarada pişir. 2. Roka, marul, cherry domates, salatalık dilediğin kadar ekle. 3. Kruton (bayat ekmek parçalarını baharatlayıp fırına koy) olmazsa olmaz. 4. Sos için zeytinyağı, limon, azıcık bal ve hardal karıştır.
Evdeki versiyon bu salatayı solda sıfır bırakır! Hadi mutfağa, göster kendini! 🔥👩🍳
Ya ama şimdi doğruya doğru insan arada bir değişiklik olsun diye dişarda yemeyi tercih ediyor ama öyle tabaklar geliyor ki bazen ben buna mı para veriyorum diyor insan