Kafede gelen yemeği görünce 'ben bunu evde daha güzel yaparım' diyen sadece ben miyim?

Arkadaşımla bir şeyler yiyelim dedik…
Yedik mi? Evet. Doyduk mu? Tartışılır. Peki ben evde daha iyisini yapar mıydım? Kesinlikle! 👩🏻‍🍳😂
Kafede gelen yemeği görünce ben bunu evde daha güzel yaparım diyen sadece ben miyim?
Kafede gelen yemeği görünce 'ben bunu evde daha güzel yaparım' diyen sadece ben miyim?
Cevapla