
Siteden tanıştığınız birinin kahve teklifini kabul eder misiniz?

Siteden tanıştığınız birinin kahve teklifini kabul eder misiniz?
Bu karşımdakinin karakter yapısına bağlı. Sitedeki çoğu erkek abaza. Onun için erkekler mevzubahis olunca hepsini kabul etmem. Önce incelerim. Kızsa yine bir tık daha güvenilir. Çünkü Lez falan değilse ne olabilir ki en fazla?
Kibarca hayır derdim buna kimseyle reelde görüşmeyi veya samimiyeti daha ileri götürmeyi düşünmüyorum ben sadece buraya soru sormaya görüş atmaya ve modluk yapmaya geldim fazlasına lüzum yok
Cevap
11Cevap
güveniyorsam kabul ederim evet
Küçük memeli küçücük fındık kalçali sıfır basenli incecik bacaklı bebeksi okşamalık yüzlü kalem etekli stilettolu bütün garilarin gayfe teklifine açığım @nlseee
Kişiye göre değişir. Bu sitede paylaşabileceğim bir şeylerin olduğu insan sayısı az diye tahmin ediyorum
aramızdaki samimiyete baglı bir birimize guveniyorsak olabilir
Her şey karşılıklı uyum ve güvene bağlı.
kahve pipetliyse belki
Çok konuşmuş olmamız lazım
Biraz konusup emin olduktan sonra.
Güven ve aşk varsa neden olmasın
Hayır etmem.
Hayır
Sadece tek bir kişinin
Etmem
evet ederim
Asla.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?