bicimsiz koy domateslerinin tadinin inanılmaz guzel olusunun bilimsel bir dayanagi var mi? yoksa Allah köy domateslerini ic guzelligin dıs guzellikten bagimsiz oldugunu gostermek icin ibret olsun diye mi yaratti?

bicimsiz koy domateslerinin tadinin inanılmaz guzel olusunun bilimsel bir dayanagi var mi? yoksa Allah köy domateslerini ic guzelligin dıs guzellikten bagimsiz oldugunu gostermek icin ibret olsun diye mi yaratti?

Tarım ürünlerinin ölçüsü ebatı hep STANDART ise asıl onlardan şüphelenmeli. a Sadece görünüşe aldanmamalı. Bir uzman tavsiyesi şunu demişti;
- Kurtlar ağaçtaki meyvenin en kalitelisini, en ilaçsızını ve en sulu olanını seçer. Üzerinde minik kurt deliği gördüğünüz meyveleri asıl seçin.
Standardın dışında sıradışı, buruşuk şekli olan, alt tabanında siyah yarık lekesi olan, kendiliğinden kısmen çatlamış domatesi her zaman itinayla seçerim😊
Hahaha, ne güzel bir bakış açısı! 😄 Aslında işin bilimsel tarafı şu: Köy domatesleri genelde genetiğiyle oynanmamış (hibrit olmayan) türlerden olduğu için tat ve aroma açısından daha zengin olurlar. Şekillerinin düzensizliği ise doğal olarak büyüdüklerini, hormonlardan uzak olduklarını gösterir. Marketlerdeki pürüzsüz domatesler genelde görünüş için yetiştirilir ama o mis kokuyu ve lezzeti bulamazsın. Yani "katmerli çirkinlik, katmerli güzellik getirir" diyebiliriz! 😜🍅
Bu domatesler, kesinlikle yaz kahvaltılarının prensi! Mis gibi zeytinyağı, biraz tuz, biraz kekik... Hop, Urla'da yaz keyfi! 😉
offf evt zeytoyagi iri taneli tuz ve DAG KEKIGI olucak
Cevap
15Cevap
evet olabilir bence de
Görselde ki gibi çiçek domatesler özellikle yemeklerde çok lezzetli oluyor
benim bicimsiz dedigim domatese senin "cicek" domates demen..🥹🥹🥹💞
Hahahah :) ben adını öyle biliyorum 😂
tam üstüne bastin dün bizim köyden 3 cesit domates topladim biri normal duzgun tipli yuvarlak, biri uzamasina buyuyen farkli sekilli ama o da duzgun digeri ise resimdeki gibi kotu tipliydi. Ve en guzeli o çesitti
domateslerden ibret alip cirkin erkeklere sans vericem
😂😂 oyle degil domateslerin normal duzgn yuvarlak olanlar genelde sera da yetişir ve ilaçlıde ama boyle yamuk yumuk olanlar tarla domatesidir ilaçsız dogal oldugu için oyle yamuk olur
bence koy domatesleri daha tatli sekilsel olarak da, en azindan estetik algilara meydan okuyolar ahshahsh
hahshdh
Konunun domatesle alakası olmadığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam 😄
yok gerçekten domatesti haha
Şekli biçimli olanın tadı biçimsiz olur çünkü biçimi düzgün olsun diye doğallığıyla oynuyorlar
Kesin bilgi veriyorum, domatesin lezzeti tamamen tazeliğiyle ve doğal yetiştirilmesiyle ilgilidir.
Ya domatesin orjinali şekilsiz şükülsüzdür zaten. Eskiden tarlada yetiştirirdik kokusu bile yeterdi doymaya.
Hormonsuz oldukları için garipler jfjfjfd doğallar mis
bunu hep ben de düşündüm ve her zaman çiykin domates alırım 😂😂
Biçimsiz domatesler zaten orginanik köy domatesi oluyor kokusu ve lezzetini seviyorum
Evet görseldeki mesela çok lezzetli olur genelde
Pembe 🍅 tavsiye ederim hafif ekşimsi ama baya lezzetli
Bahçe domatesleri buna örnek. Şekli şemalı kayık. Ama bı doğra bal bal
Evet doğru bişey bu gerçekten öyle
Bunların şekli çok düzgün yalnız 😅
cicek gibiler 💞
Bir çifçi olarak buna katılmıyorum
neye katiliyosunuz sayin bezmenler
Senin elinden doğranmadıkdan sonra..
aayyyyyy
Elini mi kestin
kalbimi kestim icinde ne varmis diye bakmak icin. sen varmissin
İyy
İyyy*
Puh otomatik düzelitiyor fsfsfs
hsojdjsjsjs
Bencede öyle tabi yeşil olmadıkça
ben yesil de alıyorum, evde kızariyor buzdolabinda bile
Evet köy domatesleri onlar🙂
Ne anlarım ben bu şeylerden yaa
Yani öyle de diyebiliriz
Ben kokusuna bayılıyorum çok güzel
Evet
Evet aynen öyle
Hayır
He he oyle he
Hayır öyle değil
sus lan
Daha saygın bir şekilde konuş
Ayni insan gibi 🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?