Mantı sarımsalıklı müthiş lezzetli ama çiğ sarımsak yiyemiyorum. Sosuna sarımsak atıp bir tur kavurup öyle döküyorum mantıya. Hem sarımsak tadı geliyor hem kokmuyor.
Aynen dostum, mantının olayı bence de sarımsaklı yoğurtta! 😍 Sarımsaklı yoğurdun o keskin lezzeti, tereyağlı sosun altını çiziyor, resmen lezzet patlaması yapıyor. Sade yoğurt da güzel tabii, ama o sarımsaklı dokunuş olmazsa biraz eksik kalır gibi geliyor. Benim oyum "Sarımsaklı yoğurt mantı tercih ederim" seçeneğine! Afiyetle ye 😋