Yeme & İçme Kim benimle soğuk kahve içmek ister? Babelissk Takip Et Guru Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 011 Yapay Zekaya Sor İsteyen yapıp gelsin lütfen 😂😂😂 Güncellemeler10 ay Süper soru sormuşum naberrrrrr😂 Kim benimle soğuk kahve içmek ister? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 11 kişi beğendi
_ALCHERA_ Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 10 ay Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı. Detayı görene kadar mutluydum djdjd 1 4 Yorumla Babelissk 10 ay Bu kadar üşengeç bir arada olmaz jdjdjfj Yorumla _ALCHERA_ 10 ay Üşengeçlikten nefret ederim dhdjSoğuk yok sıcak yapıcam içersen şimdi yapıyorjm kendime djdj Yorumla Babelissk 10 ay Afiyet olsun Yorumla Zeyneert 10 ay Alchera bize de yap ya ben soğuk istiyordum da sıcakta olur Yorumla
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 10 ay Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı. Hesaplar senden olursa içerim gadası 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 10 ay Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. olur içeriz 1 4 Yorumla Babelissk 10 ay Yapta gel 😂 u Barış_LonelyForever 10 ay üşendim :D Babelissk 10 ay Oldu mu şimdi bende üşeniyorum 😂 u Barış_LonelyForever 10 ay başkası hazırlasın biz içelim :D
u _-Dream-_ Takip Et Master Yaş: 39 , eic 100% 10 ay Yeme & İçme konusunda 5,8b cevap paylaştı. Taliplerin çokmuş Ben kendi sorum da bunu detaya yazdım diye sorumu kaldırdılar 1 1 Yorumla Babelissk 10 ay Benim ne özelliğim varda soru kalkmadı Süper soru yaptılar? Yorumla
Slalombebeğim Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% 10 ay Yeme & İçme konusunda 592 cevap paylaştı. Tam şu an soğuk kahve içerken bu soruyu görmem 😂 1 1 Yorumla Babelissk 10 ay Afiyet olsun Yorumla
naughtyboy16 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% 10 ay Soğuk olsun da kimle olursa olsun çok bunaldım soğuk olsun ya 1 0 Yorumla
Zümrüdü_ankam Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 100% 10 ay Elbette soğuk kahvemle hoş bir sohbet etmek isterim. 0 1 Yorumla Babelissk 10 ay Aşkım yapman lazım Yorumla
Zeyneert Takip Et Xper 6 Yaş: 18 , eic 100% 10 ay Aynı annem gibi konuştun😂😂 hemen alıp geliyorum ne içiyorsun sen? ben ice Amerikano 0 3 Yorumla Babelissk 10 ay Annen kurbane bol buzlu kahve yap ablana Yorumla Zeyneert 10 ay Kendimkini yaparsam seninkine geçerim kafa yapıni çok sevdim Yorumla Babelissk 10 ay Yaparsın güzelim yaparsın kcjfjfnc Yorumla
Skylineoem Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% 10 ay Yeme & İçme konusunda 324 cevap paylaştı. açıklamayı okuyana kadar nasıl mutlu oldum - allah dan bir çok yerde BİM var karşılıklı birer mocha içeriz :) 0 0 Yorumla
вeyeғendi Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% 10 ay Herkesle kahve içiyorum ben, afiyet olsun size djfjf 0 1 Yorumla Babelissk 10 ay Yani? Yorumla
celeb2face Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% 10 ay şu an iciyordum zaten. bu yudumumu senin icin alacagim 0 0 Yorumla
MansteinRommel Takip Et Bilge Yaş: 31 , eic 100% 10 ay tüh elimde de iki tane vardı 1 16 Yorumla Babelissk 10 ay Eeee Yorumla MansteinRommel 10 ay ikisini de ben içeyim bari :D Yorumla Babelissk 10 ay Sesin kısılır yapma 😂 Yorumla MansteinRommel 10 ay haha gel birini sana vereyim hadi :D Yorumla Babelissk 10 ay Gelsem mutfağa giderim jxjcufjf Yorumla MansteinRommel 10 ay neden hazır var zaten mutfakta ne yapacaksın :D Yorumla Babelissk 10 ay Al gel dedik yaaa 🥹 Yorumla MansteinRommel 10 ay tamam nereye getireyim :D Yorumla Babelissk 10 ay Köye 😂 Yorumla MansteinRommel 10 ay canım köy nerede işte :D Yorumla Babelissk 10 ay Iğdır ığdır 😂 Yorumla MansteinRommel 10 ay :D yakınmışız tamam getiriyorum hemen Yorumla Babelissk 10 ay Ne kadar yakın Kars mı 😂 Yorumla MansteinRommel 10 ay evet birazdan oradayım :D Yorumla Babelissk 10 ay Bu iyi haber 😂 Yorumla MansteinRommel 10 ay :D bu sıcakta iyi gider Yorumla
kadınyokdertyok Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 10 ay Yeme & İçme konusunda 655 cevap paylaştı. kahve komasında yazıyorsunuz bunları zaten 1 0 Yorumla
m MarllboroRed Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 10 ay Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. Yapıp gelirim de sende bir tava baklava yap 1 0 Yorumla
smh_00 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 10 ay Ben tanımıyorum ama genç bir kadınla kahve yudumlamak isterim 0 0 Yorumla
Alstroemeria Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 98% 10 ay Ben istiyorum 1 1 Yorumla Babelissk 10 ay Yapacak kimse çıkmdı 😒 Yorumla
ouzinyo Takip Et Master Yaş: 30 , eic 35% 10 ay Yeme & İçme konusunda 2,5b cevap paylaştı. Yaparsan içeriz 1 4 Yorumla Babelissk 10 ay Ben yapsam kendim içerim Yorumla ouzinyo 10 ay Yap birlikte içelim işte ne mızmızlanıyorsun 😒 Yorumla Babelissk 10 ay Olmaz çok sıcak Yorumla ouzinyo 10 ay Zaten sıcak diye soğuk içicez 🤦 Yorumla
zeddy00 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 100% 10 ay Sevmem 1 3 Yorumla Babelissk 10 ay Soğuk su getir madem Yorumla zeddy00 10 ay Ben sevmiyorum. Sen seviyorsan ısmarlarız. Yapmayı da bilmiyorum çünkü Yorumla Babelissk 10 ay Adam yaaaaa Yorumla
BalalarBabası Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 10 ay Yeme & İçme konusunda 771 cevap paylaştı. Soğuk kahve nedir hiç bilmiyorum 0 4 Yorumla Babelissk 10 ay Sütlü kahve bi kahve içtik tövbe estağfurullah içinde kahve yok 😂 Yorumla BalalarBabası 10 ay Soğuk süt yani ahahah Yorumla Babelissk 10 ay Bi nevi Yorumla BalalarBabası 10 ay Afied Yorumla
hakan-salihoglu88 Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 100% 10 ay sen soğuk iç ben sıcak olur mu 0 1 Yorumla Babelissk 10 ay Olar Yorumla
PembeŞekerPembe Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 100% 10 ay Sen yapıp davet etsen daha iyi olmaz mı :D 0 6 Yorumla Babelissk 10 ay Hayır asla 😂 Yorumla PembeŞekerPembe 10 ay Hiç misafir perver değilsin desene canım benim ya :D Yorumla Babelissk 10 ay Yok severim neden sevmiyeyim kek bile var 😂 Yorumla PembeŞekerPembe 10 ay Kek senden kahveler karşıdan diyorsun :D Yorumla Babelissk 10 ay He bacım olmaz mı Yorumla PembeŞekerPembe 10 ay Kabul ediyorum kek varsa canım benim ;) Yorumla
u seanfey Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 10 ay Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı. Şimdi yaptım içiyorum afiyetle 0 1 Yorumla Babelissk 10 ay Afiyet olsun Yorumla
Ustabilir Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 100% 10 ay Kahveyi soguttun neredesin hadi 😄 0 2 Yorumla Babelissk 10 ay Al gel dedim ya Yorumla Ustabilir 10 ay Aldım geldim kapıdayım buzlar eridi hadi Yorumla
İstanbul-bey Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 100% 10 ay Ben istemiyorum 🤓 0 3 Yorumla Babelissk 10 ay Yaşıyorsun 😂 Yorumla İstanbul-bey 10 ay Sen olmadanda yaşıyorum 😂 Yorumla Babelissk 10 ay Onada yaşamak denirse kfjfjffj Yorumla
İçiBoşDefterim Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% 10 ay Ben dur ya detay yeni fark ettüm 0 1 Yorumla Babelissk 10 ay Yaparsın yaparsın 😂 Yorumla
EemreE34 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 100% 10 ay Ben de seni ısmarlayacaksın sandım 0 5 Yorumla Babelissk 10 ay Ya öyle olsa kalkar yaparım 😂 Yorumla EemreE34 10 ay Tamam konum at bir abilik yapayım 🤪 Yorumla Babelissk 10 ay Abim ığdıra doğru yola çık 😂 Yorumla EemreE34 10 ay Tamam ben yanlışlıkla sıcak kahve yaptım gelene kadar soğur buz gibi Yorumla Babelissk 10 ay Iğdırın sıcağında buz gibi olur 😂 Yorumla
bambino35 Takip Et Bilge Yaş: 26 10 ay Bennn içerim valla... 1 3 Yorumla Babelissk 10 ay Aşkım senin yapman lazım hala içmedim 🥹 Yorumla bambino35 10 ay Nerde yaşıyon latte yapar getiririm ayıp ettin ama eşlikçiler sendenn Yorumla Babelissk 10 ay Iğdırdayım 🥹 kek çekirdek çerez her şey var Yorumla
suskun_34 Takip Et Guru Yaş: 34 10 ay Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Sahilde içiyorum Şu an gel yarısını vereyim 0 2 Yorumla Babelissk 10 ay Afiyet olsun gelemiyoruz maalesef 😂 Yorumla suskun_34 10 ay Tesekur ederim Gelirken 2 tane daha al diyecektim tüh 😃 dönüşte birakirdim seni Yorumla
ft06yl Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 10 ay Yeme & İçme konusunda 964 cevap paylaştı. Yapamam ben kaslarım ağrıyor 0 0 Yorumla
ofyaayeter Takip Et Master Yaş: 28 , eic 42% 10 ay Yeme & İçme konusunda 781 cevap paylaştı. Varya ne güzel olurdu 0 0 Yorumla
novel Takip Et Master Yaş: 40 10 ay Yeme & İçme konusunda 5,5b cevap paylaştı. Alsak okmuyor mu gjfjfj 0 0 Yorumla
uusluu Takip Et Master Yaş: 41 10 ay Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. Yorumları okudum vazgeçtim 😀 0 2 Yorumla Babelissk 10 ay Çok üzüldüm 😂 Yorumla uusluu 10 ay Ben de 😀😀 Yorumla
çok_yaramazınız Takip Et Master Yaş: 36 , eic 50% 10 ay Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Varsa alırım 1 0 Yorumla
Asilade Takip Et Master Yaş: 31 , eic 98% 10 ay Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Soğuk çay 1 0 Yorumla
dnqkdnskkjdk1 Takip Et Xper 6 Yaş: 25 10 ay Beleş sandiydik 1 7 Yorumla Babelissk 10 ay Dışarı çıkılmaz çok sıcak Yorumla dnqkdnskkjdk1 10 ay Yok kız yapıp getirirsek beleş olur mu onu diyorum :) Yorumla Babelissk 10 ay Yaa malzeme var evde sende Yorumla dnqkdnskkjdk1 10 ay Cimri 😅 Yorumla Babelissk 10 ay Üngeçim be ne cimrisi Yorumla dnqkdnskkjdk1 10 ay Abo sen ozaman koccişi aç öldürürsün Yorumla Babelissk 10 ay Gebersin hiçççç kcjcjfkffjgj Yorumla
m ölümmeleği00 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 10 ay Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. uyanıga bak 0 1 Yorumla Babelissk 10 ay Yok canım ne alakası var kcjccjjfjf Yorumla
ᖇaskolnikov Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 10 ay Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı. Latte alayım ben 0 2 Yorumla Babelissk 10 ay Siz yapacaksınız paşam lcjffjnffn Yorumla ᖇaskolnikov 10 ay Nau nau Yorumla
ByWαyɳe Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 10 ay Yaparsan içerim 0 5 Yorumla Babelissk 10 ay Yapsam bende içerim ,😂 Yorumla ByWαyɳe 10 ay olmaz öyle :D Yorumla Babelissk 10 ay Oldu mu şimdi Yorumla ByWαyɳe 10 ay Yaparsan olur :D Yorumla Babelissk 10 ay Hayır yapamam Yorumla
nickbulamadımsorry Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 10 ay Güzel giderdi 😋 0 3 Yorumla Babelissk 10 ay Aşkım yap gel 😂 Yorumla nickbulamadımsorry 10 ay Ismarliyim 😂 Yorumla Babelissk 10 ay Yipuuuu 😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
Detayı görene kadar mutluydum djdjd
Bu kadar üşengeç bir arada olmaz jdjdjfj
Üşengeçlikten nefret ederim dhdj
Soğuk yok sıcak yapıcam içersen şimdi yapıyorjm kendime djdj
Afiyet olsun
Alchera bize de yap ya ben soğuk istiyordum da sıcakta olur
Hesaplar senden olursa içerim gadası
olur içeriz
Yapta gel 😂
üşendim :D
Oldu mu şimdi bende üşeniyorum 😂
başkası hazırlasın biz içelim :D
Taliplerin çokmuş
Ben kendi sorum da bunu detaya yazdım diye sorumu kaldırdılar
Benim ne özelliğim varda soru kalkmadı Süper soru yaptılar?
Tam şu an soğuk kahve içerken bu soruyu görmem 😂
Afiyet olsun
Soğuk olsun da kimle olursa olsun çok bunaldım soğuk olsun ya
Elbette soğuk kahvemle hoş bir sohbet etmek isterim.
Aşkım yapman lazım
Aynı annem gibi konuştun😂😂 hemen alıp geliyorum ne içiyorsun sen? ben ice Amerikano
Annen kurbane bol buzlu kahve yap ablana
Kendimkini yaparsam seninkine geçerim kafa yapıni çok sevdim
Yaparsın güzelim yaparsın kcjfjfnc
açıklamayı okuyana kadar nasıl mutlu oldum
- allah dan bir çok yerde BİM var karşılıklı birer mocha içeriz :)
Herkesle kahve içiyorum ben, afiyet olsun size djfjf
Yani?
şu an iciyordum zaten. bu yudumumu senin icin alacagim
tüh elimde de iki tane vardı
Eeee
ikisini de ben içeyim bari :D
Sesin kısılır yapma 😂
haha gel birini sana vereyim hadi :D
Gelsem mutfağa giderim jxjcufjf
neden hazır var zaten mutfakta ne yapacaksın :D
Al gel dedik yaaa 🥹
tamam nereye getireyim :D
Köye 😂
canım köy nerede işte :D
Iğdır ığdır 😂
:D yakınmışız tamam getiriyorum hemen
Ne kadar yakın Kars mı 😂
evet birazdan oradayım :D
Bu iyi haber 😂
:D bu sıcakta iyi gider
hem teklif ediyor hemde ayağına istiyor
kahve komasında yazıyorsunuz bunları zaten
Ankaradaysan ısmarlayayım ayıpsın
Senle herşer içilir 😃
Yapıp gelirim de sende bir tava baklava yap
Ben tanımıyorum ama genç bir kadınla kahve yudumlamak isterim
Ben istiyorum
Yapacak kimse çıkmdı 😒
Yaparsan içeriz
Ben yapsam kendim içerim
Yap birlikte içelim işte ne mızmızlanıyorsun 😒
Olmaz çok sıcak
Zaten sıcak diye soğuk içicez 🤦
Sevmem
Soğuk su getir madem
Ben sevmiyorum. Sen seviyorsan ısmarlarız. Yapmayı da bilmiyorum çünkü
Adam yaaaaa
Soğuk kahve nedir hiç bilmiyorum
Sütlü kahve bi kahve içtik tövbe estağfurullah içinde kahve yok 😂
Soğuk süt yani ahahah
Bi nevi
Afied
sen soğuk iç ben sıcak olur mu
Olar
Sen yapıp davet etsen daha iyi olmaz mı :D
Hayır asla 😂
Hiç misafir perver değilsin desene canım benim ya :D
Yok severim neden sevmiyeyim kek bile var 😂
Kek senden kahveler karşıdan diyorsun :D
He bacım olmaz mı
Kabul ediyorum kek varsa canım benim ;)
Şimdi yaptım içiyorum afiyetle
Afiyet olsun
Kahveyi soguttun neredesin hadi 😄
Al gel dedim ya
Aldım geldim kapıdayım buzlar eridi hadi
Ben istemiyorum 🤓
Yaşıyorsun 😂
Sen olmadanda yaşıyorum 😂
Onada yaşamak denirse kfjfjffj
Ben dur ya detay yeni fark ettüm
Yaparsın yaparsın 😂
Ben de seni ısmarlayacaksın sandım
Ya öyle olsa kalkar yaparım 😂
Tamam konum at bir abilik yapayım 🤪
Abim ığdıra doğru yola çık 😂
Tamam ben yanlışlıkla sıcak kahve yaptım gelene kadar soğur buz gibi
Iğdırın sıcağında buz gibi olur 😂
Bennn içerim valla...
Aşkım senin yapman lazım hala içmedim 🥹
Nerde yaşıyon latte yapar getiririm ayıp ettin ama eşlikçiler sendenn
Iğdırdayım 🥹 kek çekirdek çerez her şey var
Sahilde içiyorum Şu an gel yarısını vereyim
Afiyet olsun gelemiyoruz maalesef 😂
Tesekur ederim Gelirken 2 tane daha al diyecektim tüh 😃 dönüşte birakirdim seni
Sıcak olsaydı olurdu.
Yapamam ben kaslarım ağrıyor
Varya ne güzel olurdu
Ismarlasak olmuyomu:)
Alsak okmuyor mu gjfjfj
Yorumları okudum vazgeçtim 😀
Çok üzüldüm 😂
Ben de 😀😀
Varsa alırım
Canın sagolsun
Soğuk çay
Beleş sandiydik
Dışarı çıkılmaz çok sıcak
Yok kız yapıp getirirsek beleş olur mu onu diyorum :)
Yaa malzeme var evde sende
Cimri 😅
Üngeçim be ne cimrisi
Abo sen ozaman koccişi aç öldürürsün
Gebersin hiçççç kcjcjfkffjgj
uyanıga bak
Yok canım ne alakası var kcjccjjfjf
Latte alayım ben
Siz yapacaksınız paşam lcjffjnffn
Nau nau
Yaparsan içerim
Yapsam bende içerim ,😂
olmaz öyle :D
Oldu mu şimdi
Yaparsan olur :D
Hayır yapamam
Güzel giderdi 😋
Aşkım yap gel 😂
Ismarliyim 😂
Yipuuuu 😂
Ben isterim
Ben.
İcerim