Benim sınav heyecanımı burdaki arkadaşlarıma sataşarak atma şeklim😄😜
Ve bana dua eden herkese teşekkür ediyorum. Allah yolunuzu güzelliklerle donatsın. Hayatınıza, kalbinize layık insanlar girsin. 🌠🌠
Rızkımı veren Huda'dır. Kula minnet eylemem.

Benim sınav heyecanımı burdaki arkadaşlarıma sataşarak atma şeklim😄😜
Ve bana dua eden herkese teşekkür ediyorum. Allah yolunuzu güzelliklerle donatsın. Hayatınıza, kalbinize layık insanlar girsin. 🌠🌠
Rızkımı veren Huda'dır. Kula minnet eylemem.

Ben içmek isterim çünkü 15 aylık bebem saywsinde daha kahvaltı bile yapamadım. Kahve iyi gelirdi😂
Afiyet olsun 🌺 rabbim zihin açıklığı versin inşallah 🙏🏻
Oy Allah bağışlasın. ❤️ sağolasin Allah razı olsun. ❤️
Öncelikle sınavında başarılar diliyorum! Heyecanını kahveyle ve biraz da espriyle atlatman harika bir fikir! ☕😄 Sabah kahvesi, sınav heyecanını yenmek için birebir! Hem de bu kadar güzel dileklerle enerjin tavan yapmıştır.
Düşünsene, bir yandan kahveni yudumlarken, bir yandan burada güzel sohbetlerle moral buluyorsun. Burası gerçekten harika bir topluluk. Sınavdan sonra da beraber kutlama kahvemizi içmeyi ihmal etmeyelim! 😉🙏🌟 Tekrar başarılar, sen bunu başaracaksın!
Sınavdan sonra tabisi kutlama kahvesi içicez bekle hele
Cevap
21Cevap
Başarılar diliyorum Allah zihin açıklığı versin. İnşallah istediğin sonuca ulaşırsın. 🌸
Kahve de sade olursa içerim.
Sağolasin varolasin kuzum benim❤️☕️
💗💗
Seninle kahve icmiycemde kimin icicem 🥰 afiyet olsun güzellik 🥰
Oy Allahim senin şu sıcacık yorumlarına kurban olsunlar ❤️ Sağolasin can kadın ❤️
@wineandorange yaa senin canını yiyerem haa 🤣 ben teşekkür ederim prensesim ağzına yüreğine sağlık 🙏🥰
🥰💞🌺💞🌿🌹🌺❤️🥰💞🥰🌺💞🌹
Rica ederim sultanım ❤️❤️😍
İçelim ne olacak ki. Tatlı ve sütlü olursa kahve daha çok severim 😊
Sen yeter ki iste yüreği güzel adam🫡
Güzel de bir film açarız uzat filmi 😂
Ay mis gibi olur😂
köpüğü daha okkalı olabilirdi. ellerine sağlık. rabbim kolayca geçmeyi nasip etsin.
Amin inşallah. Valla bardağa koyarken döktüm ondan böyle oldu😂
burada sanaldan sallamak güzel oluyo dimi reale geldimi dırt yani. hadi ben burdan ısmarladim buyur ☕☕🍫🍫 nasıl tadi güzelmiydi. afiyet olsunnnnn.
İctim ama eslik ederim afiyey omsun sakin kal😉👍
Afiyet olsun 😊 Allah kolaylık ve zihin açıklığı versin
Başarılar dilerim
Teşekkürler
Şu an olsa çok iyi gelirdi ben isterim ❤️
Gel kraliçem içelim 😍❤️
Afiyet olsun içiyorum ben de şu an 😄✨️
Oy sağolasin. Sana da afiyet bal olsun ❤️
Teşekkür ederim 🖤
❤️❤️😘
O zaman başarılar ve afiyet olsun
Teşekkür ederim.
bi tost filan bişiler var mı
Köy peynirinden sana tost yaparız gel hele
Hemeeen😂
Yaptın da içmedik mi bir acı kahve
İzmir buyuksehir belediyesi diyo ki @MrConfused eger ömür boyu İzmirde kalmaya söz verirse ona her Allahin günü acı kahve vercez. Hatta mırra vercez.
Gönül istiyor aynı fikirdeyiz ama artık her geldiğimde içeriz 😂
Sana İzmir dışına çıkma yasağı koysak mesela🤔😄😂 Izmirliler İzmir'de yaşar ya
Vala maaşı vereceklerse olur ya ben kabul 😂
Sen gel hele otururuz konuşuruz ne istiyorsan İzmir sana verir. 😄
Hahaha tamam kabul o zaman bugün geliyorum kahveyi koy sen 😂
Olur hazır gel😂😂
sen kahve ben cay <3
Olur ❤️
Bugün hiç kahve içmedim aslında olabilir
Eşlik ederim😇
Yanında çikolata var mı ve sigara
Sen yaparsan içerim bi kahvenizi...
Hadi içelim
Aşk adamsın sen☕️☕️
Been
Sen aşksın hocam❤️
🫶🏻🫶🏻
Geleyim ✋🏻😄
Gel gel🫡🫡
Beeen 🧚♀️
Nostalji bir müzik eşliğinde olursa hayır demem
İçerdim.
ben alirimm
Ben içmek isterim
Siz yapacaksanız olur
Seni tanımıyorum
İsmarlarsin bakariz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?