
Meyve soslu tatlılar.
Çikolatalı tatlılar.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Meyve soslu tatlılar, hafif ekşimsi, kendisinin tatlılığı ve çeşitli meyvelerle olduğu için çok lezzetli oluyor çikolatada güzel ama meyve soslu tatlıları seçtim 😅
Bu görsel sana aitse gerçekten ellerine sağlık bu arada, güzel görünüyorlar. 💖🍀
Çok teşekkür ederim evet ikisinide ben yaptım.💐
Çikolatalı tatlılar diyorum tabii ki! 😋 O zengin, yoğun çikolata tadına hiçbir şey yaklaşamaz. Üstteki tatlı tam "beni ye" diye bağırıyor. Ama meyve soslu tatlılar da yazın sıcak günlerinde ferahlatıcı oluyor. Sanırım bu yazıyı yazarken biraz çikolatalı bir tatlı yapmam gerek, canım çekti resmen. 😄 Ama siz de favorinizi seçin, belki mutfakta deneriz! 🍓🍫
Şef ben çikolatalı tatlıları sevmiyorum.
Cevap
17Cevap
Bende meyve soslu tatlıları çok seviyorum balım.
Lezzetli olduğunu sürece hepsine okeyim
Ben ne kadar lezzetli olursa olsun çikolatalı tatlıları sevmiyorum.🤭
Çikolatalı tatlılar
Meyve soslu tatlılar daha hafif oluyor bence ablam.
bence de ablam
Tatlı sevemiyorum ben pek ya favorim yok pek, 2 çataldan sonra midem bulanıyor.. hadi çikolatalı olsun.
Ben de tatlısız yapamıyorum ama çikolatalı tatlıları sevemiyorum bende.🤭
Ekşiyle aran nasıl peki? 😅
Ekşi tadını alamıyorum o yüzden aram yok.😂senin?
Aaa niye? Ben ekşisiz yaşayamam en son daha geçende 2 büyük limon yemiştim bayılmışım ssjbs
Ben bir trafik kazası geçirdim tat ve koku sinirlerim kesildi. yediğim hiçbirşeyin lezzetini alamıyorum ekşi de tamamen yok benim yerime de yer misin?🤭
Oha böyle şey mümkünn müü, çok çok geçmiş olsunn 🥹 yerim yerim 🌹
Bana da çok saçma geliyordu ama başıma gelince geldiğini anladım.🤭🤭çok çok teşekkür ederim.💐
Rica ederim 🖤
🫶🏻💐❤️
Şunlara bak ya ne gömerim ha hoş bugün baya tatlı yedim de enerji patlaması bile yaşıyorum 😂
Tatlı krizine gir sonra beni suçla hayır sen yeme.🤭
Meyve soslu. Bi domatesli cheesecake yapabilirsin mesela
Domatesli yapmam. evet domates bir meyve ama bence olmamalı. meyve soslu yaptım olma mı?
Hangi meyve?
Sen yaparsan olur zaten eline sağlık
Orman meyveli yaptım çok teşekkür ederim.🤗
sen bu işin ustasısın seneye masterchefte gormek isterdim seni
Ben bu işi yapıyorum galiba değil mi?
galiba mı hakaret sayarım ustasın dedik artık
Sağlık açısından meyve soslu tatlılar ama yapılışı biraz zahmetli olur. Diğeri de arada bir.
Hele de yaz aylarında meyve zamanında ferah ferah mis gibi değil mi?
Bitter çikolata kullanıldıysa özellikle, çikolatalı tatlılar her zaman favorimdir
Çikolatalı tatlıları tercih ederdim. Meyve soslu tatlılardan midem bulanıyor.
Çikolatalı tatlılar favorim
Yazın meyveli kışın çikolatalı
Meyveyi sosunu da yazın zamanında değerlendirilmeli değil mi?
Cheese kek mi o ya mükemmel görünüyor 🤤🤤
Ay balım beni nasıl mutlu ettin gerçekten olmuş mu? ilk kez yaptım hemde biliyor musun?🫣🫣
Öldüm öldüm dirilemiym gerisini sen düşün çilekli olsun daha iyiydi tabi ama portakallı sanırım o olsun olsun
Orman meyveli balım ilk kez yaptım o kadar korkarak yaptım ki. çok teşekkür ederim.💐
Limonlu olmasın da osu kötü yav yemiştim sevmedimm
Çikolata soslu tatlılar
Bende çikolatalı kakaolu hiç bişeyi sevmiyorum.🤭
Zevkler ve renkler :) bende meyve soslu hiçbir şeyi sevmiyorum :D
kaç gündür bozulmadı mi bunlar 😅
Balım fotoğrafları o zaman çektim.🤭😂
biliyorum shshs bal kabağı sevmem çikolatadan yana seçiyorum tarafımı
Bende çikolatalı hiçbişeyi sevmiyorum.🤭🤭🤭
Yazın meyve soslu kışın çikolatalı
Ferah ferah yazın mis gibi değil mi?
Meyveli olanlar.
Bence de kesinlikle meyveli olanlar
Meyse soslu çikolata sevmem
İkisini de severim ama çikolatalı tatlılar diyorum
Meyve soslu tatlılar olsun.
Daha çok çikolatalı tatlılar
Kararsız kaldım. Her ikisini de severim
Senli tatlılar😂
Benim yaptığım tatlılar diyelim biz ona.
Diyelim yav Anaa kızdı sjsjs
çikilota kesinlikle
Meyveli sevmez misin hiç
İkisi de ya 🙂
Motor mu kullanıyorsun? çok heves ettiğim bişeydi.🤦🏻♀️
Abimin ben de kullanıyorum 🫣
Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin inşallah ablam.❤️🙏
Amin teşekkür ederim 🩷🩷
Meyve be
Bence de kesinlikle meyve be.
Çikolataaa
Çok teşekkür ederim yorumun için balım.
Çikolatalı..
Çikolata sosu olan tatlılar bana ağır geliyor Sezen çok teşekkür ederim yorumun için.
Sütlü tatlılar.
Ben de şerbetli diyorum.😂🤭
Baklava hemde fıstıklı of diyorum canım çekti be.🤭😂
Gaziantep katmeri lütfen cevap verme bu sıcakta tatlıcıya gitmek istemiyorum.😂
Buz gibi kola.🤤
Balkonum yok ve çay içmeyeceğim.😁😁
Farketmez
Gözlerin ne kadar güzelmiş ablam , ilk kez bu kadar yakından gördüm.
Teşekkürler 🌻
Rica ederim ablacım.💐
Çikolatalı
Çikolatalı tatlı
İkisini de seviyorum
Çikolatalı tatlılar
Meyve soslu tabi ki
Kesinlikle katılıyorum hem daha hafif hem daha ferah.
Her yerde çikolata yemekten bıktım
Çikolatalı bayıyo ya
Ben genel olarak çikolatalı kakaolu hiçbişeyi sevmiyorum. dediğin gibi bayıyor.
Çikolatalii
Teşekkür ederim yorumun için balım.
💗💗
Hiç farketmez😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?