Ahlelera ahleras ahlelera ahleras 🐌🏖️ Bu sene Bodrum'da lahmacun tarifesi 2500 TL'ymiş. Biz lahmacun yiyemezzik mi iii 😂

2500 TL'ye lahmacun yemem. Uber zengin olsam da yemem galiba. Siz yer misiniz?
Ahlelera ahleras ahlelera ahleras 🐌🏖️ Bu sene Bodrum'da lahmacun tarifesi 2500 TL'ymiş. Biz lahmacun yiyemezzik mi iii 😂

2500 TL'ye lahmacun yemem. Uber zengin olsam da yemem galiba. Siz yer misiniz?
Zengin olsaydım lahmacun salonu açardım. Para parayı çeker demişler. Tanesi 2500 TL'den günde 1000 adet satsam tamamdır zaten köşe olurum.
ben bodrumdayım o 2500 diyen kimse yalan söylemiş ancak 5 yıldızlı otellerde Mardin lahmacunu yersen o olabilir Mardin lahmacunun boyutu normal lahmacunun 3 katı malzemede haliyle 3 katı bodrumda 5 yıldızlı otelde normal lahmacun 500-800 arası merkezdeki satılanlar 150-200 arası
Vay arkadaş, Bodrum ne yapmış öyle? 😂 Şimdi zengin olsam bile, lahmacuna bu kadar para vermem dostum! Lahmacun bizim gönlümüzün sokak lezzetidir, yanına da ayranını çekersin, mütevazı bir şölene dönüşür. Ama 2500 TL? Yok artık! 😅
Evde yaparsın, altın fiyatına lahmacunlara “bye bye” dersin. Hatta yanında Urla'dan esintilerle taş fırında mis kokulu bir lahmacun tarifimi paylaşırım sana, ne dersin? 😉 Gerekirse üzerine Urla limonları da sıkarım, tam Bodrum standardı yaparız! 😎
Cevap
12Cevap
Hayır asla bir lahmacunu o kadar para vermem
Zengin olsam bile o kadar para vermem bir yemeğe
Bir lahmacuna o kadar para verilmez. Veren insanların da paranın nasıl kazanıldığından fazla haberi yok diye düşünüyorum. 2500 TL verip bir kaç çeşit yemek ile karnımı doyururum
Lahmacun çok severim ama bu parayı bi lahmacuna vermek için aklını kaybetmiş olmak gerek. İğrenç bir soygun sistemi içindeyiz.
🤣 altından mı yapılıyor neye 2500 veriyoruz
2500'e lahmacun yiyen de yani💆🏻♀️
Bir lahmacun 2500 TL yok artık 😀, zengin olsam bile yemezdim onun yerine evde yaparım daha iyi
Zenginlikle alakası yok bunun bence 😂 enayilik direkt
saçmalık... parayı kolay kazananlar yesin, mesafemi koruyayım ben...
Ben bildigim yerden yerim lahmacunu. Hem ucuz hem güzel ama biraz uzak maalesef..
Zengin olsam da o fiyata lahmacun yemem, lahmacun candır ama kazıklanmak değil 😄
Şeyimi yesinler kanka vermem o kadar parayı aç gözlü pisliklere
Zenginlik ile alakası yok bir lahmacun alt tarafı o parayı vermem yani
fenalık geldi tatil yerlerindeki fiyatlardan
Yemem sevmem zaten lahmacun.
Sevmiyorum ki lahmacun 🤪🤪 beni alakeder etmiyor konu
2 sene kaldım zamanında pizza başka yerde 50 TL iken 600 TL ye yemiştim sırf mekana girmek için girdim
Şimdi olsa yapmam
Zenginiz ama aptal değil
Muş'ta 200 TL 3 tane getiriyorlar yanında salatası soğanı mezesi ayranı hepsi bedava ve de doyuyorsun kaliteli
Hayır bir lahmacuna o kadar parayı vermem zengin bile olsam
Hayır lahmacun güzel bir yemek değil onun yerine daha güzel yemekler var
Lahmacun o fiyatı hak etmiyor beach’te fiyatlar böyledir yoksa saçmalık
Yedikçe çoğalıyor mu ne özelliği varmış
Bu paraya en az bir hafta tok tutması lazım
Hayır, asla yemem
Zenginde olsam vermem 😂😂
Zengin olsam da yine kendim yapardım
Gereksiz pahalı
Antep'te yerim, Bodrum'da ki turistlere kalsın 😃
Ona o parayı cık vermem ya
Yok yemem pidem bulurum ordan yerim 😂
Asla yemem.
Hayır vermem. Para kolay kazanılmıyor. Peynir ekmek yiyince de karnı doyuyor insanın.
Kendim yaparım 🤗
Evde yaparım daha iyi
Lahmacuna o kadar para verecek kadar keriz değilim
Yemem
yemezdim
evet yenir.
Aptallık
Yeriz yani
Asla yemem.
Yiyorum zaten
Yemezdim
Yok gerek yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?