Kızartma çok yağlı oluyo bide mutfak batıyo🙄 en güzeli fırında hem daha sağlıklı ♥️


Balığa göre değişir. Tekir, barbun gibi balıklar kızartma tavsiye edilir. Fener, kırlangıç gibi olanlar şiş ızgara veya kavurma olarak iyi olur.. Levrek, çipura, somon, eşkina gibi balıklar da ızgara ve fırına uygundur
Hepside güzel, daha çok hamsi fırında bol limonlu yakışıyor, somon tencerede buhar ve birde palamut balığı da vardı o da kızartma. Ama en çok fırında veya buharda severim.
Cevap
16Cevap
Her iki türlü severim. Hamsiyi kızartma severim, büyük balıkları fırında seviyorum
Her ikisini de ayrı seviyorum
fark etmez
Balığı kızartmada severim tavada daha iyi pişiyor çünkü :)) her ne kadar mutfağı biraz batırsada
Kızartmatı daha çok seviyorum, fırında pek hoşuma gitmiyor ama yerim her türlü
Fırında ama böyle değil. bunda çok fazla yağ ve baharat var gibi görünüyor.
O kızartmaya değer, her türlü çok severim balığı, kızartması da fırındası da şahane cidden.
Bugün fırında yaptım yanına da bol salata.. Harika oldu
Ben fırında olan her şeye zaaflıyım yaa… özellikle üstü hafif karamelize olmuşsa. 😋
Hamsiyi kızartma seviyorum , diğer balıkları fırında buğlama seviyorum
Türüne göre değişir ızgarada da güzel olur kızartmada fırında
Balık türüne göre değişir ama benim tercihim fırın ya da ızgarada.
fırında daha sağlıklı tabi ama kılçıkları sert kalıyor tavada severim
Ben her şekilde yerim hiç problem değil
Ben balığı fırında severim fazla kuru olmayacak. Kızarınca fazla kuruyor sevmiyorum.
Kızartma daha lezzetli❤
Ayy çok severim😄😄😄
Yaaaa ay çok mutlu oldummm 🤣🤣🤣
en güzeli tas fırın
Fırında çok az yağla 😋
Fırında bi başka ya
Akvaryumda yüzer vaziyette
fırında daha lezzetli
Izgara severim
Izgara çok güzel oluyor 🤗
İkisini de seviyorum bir Trabzonlu olarak 😂
Kızartması daha güzel oluyor
Fırında daha çok severim
Farkederse kahrolam
Her halini severim 😀
kızartma
Firinfa severim
Fırında severim
hertürlü severim
Fırın
Fırın daha sağlıklı
İkiside güzel
İkisi de güzel valla
İkisini de severim
Fırında
Kızartma seviyorum
Balık hiç sevmem
Fırında en sevdigim
firinda severim
Kızartma
Kizartma
Kızartma severim
Fırında seviyorum.
Kızartma
Fırında seviyorum.𓇼
Fırında
Fırında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar