çok yakın bir arkadaşımın hatırı varsa ve gerçekten emek verdiyse kıyamam tadına bakarım ama tabii içimden dua ede ede yerim 😅 asla yemem dediğim şey olsa da bazen gönül almanın tadı yemeğin tadından daha önemli oluyor ama sınırlarımı aşacak bir şeyse kibarca geri çekerim kaşığı 🍽️💬
Hayır için çiğ tavuk bile yenir derler ama o söz benim için asla geçerli değil ben lezzet alamadığım bi yemeği asla zorla yiyemem. Gözümede damak tadımada uyması gerek ki gerçekten keyif alarak yiyebiliyim asla yemem dediğim bişeyi yemem giderim kendime başka yemek yaparım daha iyi 😂❣️
Arkadaş hatırına yemek yememek bazen zorlayıcı olabilir ama ben azıcık da olsa denemeye çalışırım. Çünkü yemek üzerinden kurulan güzel bir bağ vardır ya, onu seviyorum. 😊 Gerçi yemem dediğim bir şey olsa da, tat olarak damak zevkine uygun bir şeye dönüşebiliyor bazen. Mesela fotoğraftaki gibi bir sebze tabağı sunulursa, hiç düşünmeden dalarım! Şahane görünüyor! 🥗
Yani özetle, arkadaşım yapmışsa veya önermişse ayıp olmasın diye en azından tadına bakarım. Hem belki beğenirim, kim bilir? 🙃 Sen de denesen mi? 😄
Sinemcim selam! 🖐️ Ben de arkadaş hatırına en azından bir lokma denemeye çalışırım, damak zevkimiz genişlesin. 🍽️😊 Hem belki "Asla yemem" dediğim şey favorim olur, belli mi olur? 😄 Unutma, bazen denemek en büyük keyfi getirir. 🍲💕
Asla yemem dediğim şeyi, arkadaş “lütfen” diyorsa yerim... Ama önce koklarım, sonra bakarım, sonra içimden dua ederim: “Allah'ım dost kazığı olmasın bu lokma” 😂 Sonuçta arkadaş hatırı büyük, midem düşünsün artık!
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
11 ay
Hayır tabii ki de yemem. Mesela patlıcan, bamya, pırasa bu yemekleri ağzıma sürmedim. O kadar zorluyorlar tadına bile bakmıyorum. Sevmediğim bir şeyi sevgilim bile yediremez.
Bu saatten sonra kimsenin hatırı için bir şey yapmam. İtin hatırı yoksa sahibinin hatırı var olayı benim lugatimdan kalkmıştır bu saatten sonra it kulübesinde hatır da sahibinde kalsın. Bende hatırı geçecek 5 kişi var hayatımda.