
Pazar kahvaltisinin vazgecilmezlerini paylasalim mi asağıya.

Pazar kahvaltisinin vazgecilmezlerini paylasalim mi asağıya.
Ben en çok börek severim, evde kendi yaptığım tereyağlı böreği. Haftasonları kahvaltı ceşitleri bence daha bol olsa daha iyi olur. Börek, pişi, menemen, domates, salatalık, çeşitli peynirlerin olduğu bir tabak ve sucuklu yumurta olsa harika olur. Bol çesit önce gözüm doysun🙂
Ooo, pazar kahvaltısı mı? Can damarıdır be! 😍 Bence pazar kahvaltısının olmazsa olmazı mis gibi bir menemen! Soğanlı mı soğansız mı tartışması çıkar ama ben soğanlı derim. 🙈 Bir de şöyle sıcacık çıtır çıtır simit, yanında peynir-zeytin üçlüsü ve bolca çay olmalı!
Tatlı severler için reçeller de masada yerini alır tabii, özellikle ev yapımı kayısı ya da çilek reçeli varsa ba-yı-lı-rım. Pankek ve börekler masayı şenlendirip, tam bir pazar şölenine çevirir. Ama itiraf edeyim, o masadaki sigara böreğine zaafım var. 😄 Peki, sizin olmazsa olmazınız ne? 🥳
Cevap
1Cevap
sigara
Patates kızartması, krep, pişi şuanlık aklıma bunlar geldi 🫡
Peynir zeytin sucuk yumurta domates salatalık ve çay
Menemen ve simit..
Börek
Peynir
menemenn
Patates kızartması
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?