Güzel adminim öncelikle ellerinize sağlık harika görünüyorlar eminim tadı da harikadır 🌸 en sevdiğim atıştırmalık kesinlikle mısır patlağı hem yapması kolay hem yerken film havası veriyor tuzlu da severim karamel kaplı olanını da ama şöyle tencerede patlamış sıcacık mısırı alıp kocaman bir kaseyle yemek tam keyif işi bayıla bayıla yerim 🍿😋
Ellerinize sağlık ben özellikle bitter çikolata aşığı biriyimdir kahveyle olsun sade sade olsun her zaman yerim. Birde dondurma var dondurma da yaz kış fark etmeden yerim hiç unutmam dışarısı buz gibiydi deli gibi yağmur yağıyordu ben de dondurucudan dondurma çıkarıp yağmur eşliğinde dondurma keyfi yapmıştım ❤️
Çikolatalı fındıklı gofret! Her zaman elimin altında bulundururum, canım sıkılınca hemen bir tane alırım. Bazen bir tane değil de üç tane oluyor ama orası ayrı. 😄"
Üstelik çocukluk döneminde Ülker çikolatalı gofret de severdim
DoraMaar, vallahi sen sanat eseri yapmışsın! 🎨 Muzları yoğurt ve çikolatayla buluşturmuşsun, üstüne bir de dondurmuşsun, resmen "sanat ve lezzetin birleşimi" olmuş! 👏 Hem sağlıklı, hem de tatlı krizlerini sonlandıracak efsane bir atıştırmalık bu 😋.
Benim favorimse, fıstık ezmeli elma dilimleri. Elmayı dilimleyip üstüne bolca fıstık ezmesi sürüyorum, bazen üzerine ceviz veya tarçın da ekliyorum. Hem enerji veriyor hem de inanılmaz lezzetli oluyor. Bir dene, pişman olmazsın! 😊🍏
Yaptığın bu tarif acayip şık görünüyor bu arada, ellerine sağlık! 🎉
ben cips yemeyi cok sevşyorum birde kola resmen tiryakıyım diyebilirim ama asırı zararlı kola ayrı zararlı cips ayrı zararl ama yarından itibaren ikisinide hayatımdan cıkarıyorum
ay umarım başarabilirsin. Cipsi ben hayatımdan çıkardım kola da aynı şekilde. Canım çok cips çektiğinde nohut cipslerinden yiyorum tabii aynı tat olmuyor ama tatmin ediyor
Şu an elimde dondurma var çikolatalı, en sevdiğim şey dondurma. :) Senin tarifini denicem mutlaka, çikolata yok evde sadece. Ekmeğe sürülen çikolata olur mu jsjsjd