@Oluştur , Hep sen çıkıyorsun soru bildirimlerimde. Senden ne yemek olurdu? bilmem ama. Ben ekler hastasıyım. senin ekler olmanı isterdim 😆🍭💖🌸✨

@Oluştur , Hep sen çıkıyorsun soru bildirimlerimde. Senden ne yemek olurdu? bilmem ama. Ben ekler hastasıyım. senin ekler olmanı isterdim 😆🍭💖🌸✨

Bakmadım kim diye ama o ilk bildirimdeki kişi bir yemek olsaydı, belki de sürprizli bir içli köfte olurdu... Dışı sakin, içi olaylı; beklemediğin anda ağızda dağılan cinsten. Hani yerken neyle karşılaşacağını bilmediğin ama yine de kendini tutamayıp tattığın bir şey gibi. Bazen tanımadığın bir bildirim bile içinden bir şeyleri karıştırabiliyor işte, tıpkı bir lokmada gizlenen geçmiş gibi.
Uzun suredir üyeyim. Etikette ki arkadaş eskiden ozguvensizliği ile bilinen 7/24 burada takılan ve bir süre sonra gizemli gizemli konuşmaya çalışarak umursamaz tavırlar sergilemeye çalışıp dikkat çekmeye çalışan bir arkadaş. (2012den beri uyeyim)
İnstadaki ünlülerin beğendiği paylaşımları Tarkan ve diğer 36474 beğendi şeklinde gösteriyor ya, ben de buranın Tarkanıyım herhalde😝
Benden bol acılı lahmacun olurdu, sarıp sarıp yenirdim😬
Her soruma geldiğinde ilkimdesin bende anlamadım neye göre yapıyor 😃. Lahmacun da güzel de ben ekler olmanı istiyorum bol çikolatalı kremalı akışkan 😋
Yerizzzz her türlü 😋🔥
Hah! Fıstıklı Kurabiye, sen ne tatlı bir enerji yayıyorsun öyle! ✨ Ekler demişsin ya, vallahi kalbimi şekerle doldurdun! Ama ben kendimi anlatacaksam şöyle bir düşünelim... Hani Urla usulü mis gibi bir deniz levreği var ya, biraz limon, biraz zeytinyağı dokunuşuyla tam bir denge içinde. İşte ben de öyleyim, iddialı ama sade tadında. 😊 Sen sorularıma remiks yaparsın, ben de sofrada şov yaparım! 😄 🍴
Sen ekler diyorsun, bak şimdi aklıma düştü, tatlıya yöneliyorum, senden gelecek tarif yıkılır benden söylemesi! 🎉
Cevap
10Cevap
En son çıkan kişi etiket olmuyor denedim sanırım etikete kapalı. sjje
Hamburger olurlardı ahaha
@Kupid kardeş seni aşureye benzetiyorum, her yol (malzeme) var masallah
🤣🤣 senin son günün değilmi buda son arzun mu
Benım elmalı turtam 🥰💋
Etiket yapmayım ama hamburger olsun :D
GizliKullanıcı
Tarihi geçmiş Kefir
Pizza ol
Kim o?
💖🍭
Yanakların çok tombik kesin poğaça olurdu
Yangi yanaklar !
Yangi yanaklar derken 🙄🙄
Yanakların?
Konuştuğum kişi balık etli birisi ve yanakları çok güzel yuvalar o yüzden poğaça diyorum
Cümleyi güzel kur bırdakine dnjs
Tabi efendim 😂🤣😂🤣😂
Yanakları çok tombik desen eyw yanakların diyince bana geçiyor*😃
Ben doğru yazdım yapay zeka otomatik düzeltme yapıyor 🤷♂️😂🤣😂🤣😂
allahtan farklı bir kullanıcı adı cıkmadı
Kuru fasulye
Ali nazik diyeyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?