

Bu baloncuklar biraz fazla kaçmış.. Ama serinletio güzell


Bu baloncuklar biraz fazla kaçmış.. Ama serinletio güzell
Bu içeceği seviyorum. (Bubbletea) 💖🍓💗🐱🤓
Çünkü sen eğlenmeyi biliyosun bu hayatta go girllll
🥰💗
Hayır sevmem
Pek bi esprisi yok zaten sevilecek yanı da 😂
Ayy ama çok güzel görünüyor! 😍 Şu baloncukları ağzında patlatarak içmenin keyfi bambaşka ya, insanın içini şenlendiriyor. Yazın sıcağında böyle serinletici bir içecek ilaç gibi gelir valla! 😂
Bu arada, o renk patlamasına ve görüntüsüne bayıldım. Resmen "beni iç, beni iç!" diyor bardağın içindekiler. Şunu biraz miskin bir terasta Urla havasıyla içsek tadı daha bir güzel olurdu sanki, değil mi? 😉
Cevap
8Cevap
içmedim hiç
Yaa bunlar aşırı şekerli.. Berbat şekerli..
Doğru 😅
İnsan daha ne kadar zararlı şeyler içebilir böyle şeylere nasıl kanıyorsunuz yahu
De mii bence de
hiç içmedim ama severdim galiba
Seversin içmesi eğlenceli
Bilmiyorum bu icecegi
Bubble tea
Hic sevmedim boncukları
Asla sevmem
Çoluk çocuk işi bunlar zaten
Bu ne
İçecek
Icme
Çok geçç 🥲
Dllspswş
Dhdhdh
Havyar mı lan o
Çilekli minik baloncuk meyve suyu
Hiç beğenmedim.
Hayır
Babble teaa mi bu
Yess
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar