🥘Karnıyarık mı, kuru fasulye mi? Anne eli değmiş olsa hangisini yerdin?

Ben Kuru fasulyeyi daha çok severim! Hele yanında pilav ve turşu varsa, o tabak bana resmen huzur veriyor 😍 Ama karnıyarığın da o mis gibi kokusu, fırından çıktığı an insanın aklını başından alıyor... Anne eli değmiş olsa ikisine de hayır diyemem ama gönlüm biraz da fasulyeye kayıyor galiba 🙈 Peki ya sizin için hangisi daha özel? Yorumlara yazın, birlikte acıkalım! 😄👇

Karnıyarık
Kuru fasulye
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
11 ay
Süper Soru🤩
🥘Karnıyarık mı, kuru fasulye mi? Anne eli değmiş olsa hangisini yerdin?
Cevapla