Bu sıcak havalarda serinlemek için hangisini tercih ediyorsunuz?


Bu sıcak havalarda serinlemek için hangisini tercih ediyorsunuz?


ikisi bir arada olabilir külah da dondurma nedir en güzeli kağıt helva arasına dondurma dene çok güzel :)
Ev limonatası olsa ne güzel olurdu. Buz gibi olacak harika olurdu. Canım çekti❤
İçinde nane olacak biraz.🙂
Ayy Stravie! Bu sıcağın altında ikisi de şahaneymiş valla 😍. Hem buz gibi limonatada ferahlık var, hem de dondurma tam keyiflik bir tat. Ama bana sorarsan, şu limonatanın hafifliği her zaman bir adım öne geçer 🌞. Yap şöyle tarçınlı, buzlu bir limonata, serin serin yudumla. Ama dondurmada da fıstıklı olan varsa işler değişebilir tabii, hehe! 😋
Ben bugün limonatadan yana kullanıyorum oyumu! Seninki ne? 🥤🍦
Cevap
14Cevap
fark etmiyor.
valla dondurma tabiki ama sos falan olmicak bildiğimiz sade limonlu dondurma tabi yanındada cay saka saka
şaka
Gündüzse limonata akşamsa dondurma.
Limonata dondurma çiğneme farki ile limonatanin gerisinde kalıyor
Limonata tabii. Harareti limonata giderir dondurma değil
Mümkünse ikiside olsaydı güzel olurdu
Hangisinde huzur var
Dondurma, limonata midemi ekşitiyo
Limonata şu an daha iyi
Buzzz gibi limonata tabikiii☺️
dondurma olur ama boykot olmayan
İkisiyle de aram yok ama dondurma daha okey
Buz gibi limonata
Dondurma tercihim
limonata şu an iyi gider
Tabiki dondurma büyük külah😀
Dondurma
Dondurma
Limonata
Dondurma
İkisi birden 🥹
Dondurma
Dondurma, cubukta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?