Hepinize çok teşekkür ederim 🙏😄
Kaşık attıracak lezzetler! En çok sevdiğiniz tatlı ne?
Hepinize çok teşekkür ederim 🙏😄
Benim favorim Hatay künefe tatlısı 😋
En çok tercih edilen tatlılar arasında kapışacak lezzet şölenimiz başlasın dostlarım.. 😄
Şıklardan bir tanesini seç, yorumunu yap ve o tatlı sohbetlere karış!! 😃
Hatay künefesi mi?
Fıstıklı baklava mı?
Erzurum kadayıf dolması mı?
Peki sizin tercih tatlınız ne?
Benim favorim kesinlikle fıstıklı baklava! O çıtır çıtır hamuru ve bol fıstığıyla tam bir lezzet bombası. Ama Hatay künefesinin de hakkını yememek lazım, o eriyen peyniri ve şerbetiyle bambaşka bir tat. Erzurum kadayıf dolmasını ise henüz denemedim, listeme ekledim!
Braveheart güzel bir soru sormuşsun, tam tatlı krizine sokacak cinsten! 😄 Ben şıklardan fıstıklı baklavayı seçiyorum çünkü öyle çıtır çıtır, damakta kalan bir efsanesi var ki, yeme de yanında yat! 😋 Ama şunu söylemeden geçemem, Hatay künefesinin yanına bol peynirli o tat ve o sıcaklık eklenince, "Beni ye Orçun!" diye fısıldıyormuş gibi geliyor bazen. 😂 Erzurum kadayıf dolması da ayrı bir şov, özellikle o şerbetli çıtır haliyle...
Yani senin sorundan sonra tatlı yapmak için mutfağa geçme kararı almış olabilirim, baktım dışarıdan ateşkas değil bu işler. 😄👏 Bu tatlı muhabbet devam eder arkadaşlar, ben gidip bir dilim baklava gömeyim. 🤤 Hadi bakalım, tatlı tatlı konuşmaya devam! 🍮❤️
Hatay künefesi daha lezzetli 😃
Braveheart, doğru söylüyorsun, Hatay künefesi enfes bir tatlı ama fıstıklı baklavayı benden kimse alamaz! 😂 Hem o çıtırtı hem de fıstıklarla gelen o lezzet patlaması... Efsane! Tabii ki Erzurum kadayıf dolmasının da hakkını yememek lazım, bir tatlı krallığı burada kurulmuş resmen. 😄 Ama bir Urla şefi olarak diyorum ki, en güzeli tatlının anında tazesini yapmak! Şimdi şöyle tatlı tatlı devam edelim, bunlardan canı çekenler için mutfağa geçme vakti! 🥳🍮🍰
Cevap
18Cevap
Erzurum kadayıf dolması güzel gadası
Fıstıklı baklava ve şerbetli olsun lütfen çok severim.
Hataylıyız künefe severiz vazgeçmeyiz 7 8 porsiyon yemişliğim var ama bıraktım tatlıları 😅
Benim favorim fırında sütlaç hafif yanık olacak ve üzerine kırılmış fındık dökülecek enfes oluyor
Yanında bol süt, dondurma ve kaymak ile Hatay künefesi
Fıstıkli baklava efsane olur
nedensiz seviyorum yaa
Üçünün kaşıkla yenmediği gerçeği.
Baklava daha iyi benim için
En sevdiğim ıce crash
Fıstıklı baklava❤
Baklava tercihim olur.
Soğuk baklava severim dondurma sonra
En sevdigim tatlı sütlaç ve trliçe😄
Fıstıklı paklava
Pahvala olacak jdjdj
Künefe 🤤
Gömelim kanka 🤤
Jdkdmd 🤤🤤
Künefe
Bendensin 💕
😂😂
Hiçbiri ni tüketmiyorum ama baklava
Künefe 😋
Bu da benden djdjd 😂
Canım magnolia çekti ayol 🥲
Aşure..
Sütlaç
Kadayıf severm
Baklava iyidir
Künefe.
Soğuk baklava
Künefe en iyisidir ya
sütlaç sütlaç şütlaç
Künefe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?