Pahalı bir yemek yemeli miyim yoksa paramı saklamalı mıyım?

Arkadaşlar ben kötü bir işte çalıştım 5 buçuk ay kadar, ne sigorta ne asgari ücret vardı.15 bin falan alıyordum sadece. Her öğlen dürüm yiyordum çünkü param tek ona yetiyordu. Bugün son günüm, pazartesi anahtarı teslim edip istifa edeceğim. Yani bugün şöyle güzel bir yemek yesem mi bilemiyorum ama bir yandan da paraya ihtiyacım var. Bundan sonra hep ev yemeğine mahkum kalacağım zaten de bilemiyorum ne yapmalıyım sadece tavsiye istedim.

Pahalı bir yemek yemeli miyim yoksa paramı saklamalı mıyım?
Cevapla