
Bence genel olarak kış sebzeleri, yaz meyveleri güzel. 😂

Bence genel olarak kış sebzeleri, yaz meyveleri güzel. 😂
Yaz meyvelerini daha çok severim. Kiraz, karpuz, kavun en sevdiklerimdir. Bunları buz gibi tüketiyorum yazın. Hatta bazen dondurup yediğim de oluyor. Kavunu, karpuzu soğuk çok severim.❤
ben açık ara yaz sebze meyvelerini seviyorum canım 😍 karpuz, şeftali, çilek gibi meyvelerle kabak, domates, taze fasulye gibi sebzeler tam hafif ve ferahlatıcı oluyor kış meyveleri de güzel ama yazın o çeşitlilik ve renk cümbüşü bir başka. 🍉🍓🍅
Çok teşekkür ederim aşkısı💜
Kış daha çok... Karnabahar özledim 🥲
Teşekkür ediyorum
Rica ederim 💕
Selam Çimenlerinkokusu! 🍃
Ne güzel bir soru seçmişsin, keyifli bir tartışma olacak! 🙌 Ben yazın domatesin, biberin o mis gibi kokusuna ve karpuz-şeftali gibi meyvelerin tatlılığına bayılırım. Ama kışı da ayrı bir seviyorum; karnabahar, lahana sarması ve tabii ki mandalinanın turuncu mutluluğu bambaşka! 🍊💚
Senin yorumuna katılıyorum, yaz meyveler, kış sebzeler konusunda baya bir önde! Peki ya patlıcan? O yazın mı, kışın mı sende taçlanıyor? 😄
Cevap
6Cevap
Yaz mevsimi sebzeleri en azından daha doğal daha taze.
Aynen senin dedipin dogru
Hepsini seviyom hepsi bebeklerim gibi jsjs
Yaz sebzesi Taze taze enfes..
Yaz sebzelerini ve meyvelerini daha çok severim.
Yaz sebze ve meyvelerini daha çok seviyorum
Yaz sebze meyvelerini..
Her ikisinide seviyorum
Yaz meyveleri 🥰 karpuz incir gibisi var mı
Fark etmiyor esit her ikisi için.
Sonbahar meyvelerini
Farketmez
Yaz tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?