
Bugün sınavlarımın bitişini kutluyorum, ne bulduysam yiyeceğim. Benim favorim yaz meyveleri, yazın her şeyini çok seviyorum yaa. 😍
Peki siz kış meyvelerini mi, yaz meyvelerini mi daha çok seviyorsunuz?

Çeşitlilik ve lezzet olarak yaz meyveleri daha cazip geliyor, kiraz, çilek, kaysı, yeni dünya, üzüm vs vs say say bitmiyor mübarek o yüzden yaz meyveleri
Cevap
31Cevap
Zaten genel olarak pek meyve yemiyorum bari yiyeceksem yaz meyvelerini tercih ederim🍓🍒🍑
Hadi gözün aydın. Yaz meyveleri daha güzel oluyor.
Teşekkür ederim 😌
Rica ederim.
Fark etmiyor hepsi iyi
Yazı kışı kalmadı artık. Her mevsimde ayırt etmeden varlar. Sadece çilek seviyorum diyim ben.
Ama diğer mevsimlerde hormonlu, sağlıksız oluyorlar. Ben şimdi çilek aldım, onun bile pek tadı yok. ☹️
Yaz meyveleri genel olarak daha güzel olsa da portakal, nar gibi meyveler de candır 🎈
Kış meyvelerini daha çok seviyorum keşke karpuzda kışın çıksa
Yaz meyveleri..
Karpuz yemekten bıkmam.
Dişlerimi ağrıtmasa bir kilo yeşil, sulu erik yerim.
Tabii ki yaz meyvelerini kış meyvelerini sevmiyorum yemiyorum zaten
Kisin 3 tane meyve var zaten,
Tabiki yaz meyveleri ❤
Kavun yeşil erik seftali 😍
Yaz meyvelerini daha çook seviyorum.
Mevsimine göre değişiyor ama elma ve kivi 7.25 bayılıyorum
En sevdiğim meyve kavun ve portakaldır. Dolayısıyla yaz meyveleri. :)
Karpuz 🍉 şeftali 🍑 ve yeşil erik
Kış ise elma 🍎 ve portakal 🍊 ama sıkma…
Orman meyvelerini frambuaz dag cilegi yaban mersini filan
Yaz meyvelerinin çoğu kendi arazimizde var her yaz komşulara dağıtırız.
meyve sevmiyorum o yüzden kış veya yaz önemli değil
Yaz meyveleri candır cann.
kışın pek meyve yok yaz meyvesi tabiki
Yaz meyvelerini daha çok severim.
Yaz meyvelerini seviyorum
Fark etmiyor hepsini yiyorum
Yaz meyveleri favorim ya
Yazcıyım… Tüm yaz meyvelerini yerim…
Yeşil erik tek favorim o da bahar oluyor 😂
Karpuz ve mandalina severim birde arada üzüm 😋😋
Kışın hiç meyve aklıma gelmez
Yaz meyveleri ayrı gözümde
Yaz Meyvelerini Daha Çok Seviyorum
Kilosunun kaç TL olduğuna bağlı
Kış meyveleri kesinlikle...
Yaz meyvelerini tabii ki
Yaz tabi ki
Yaz meyvalarini
Yaz meyveleri 💞
hepsi ayrı güzel
Bahar meyveleri papaz eriği 😋
Yaz elbette
Yaz meyvesi
kavun der susarım
Yaz meyveleri
Yaz meyveleri..
Ikisinide
Yaz.
Yaz meyvelerini
Hepsini ayrı severim.
Yaz meyveleri
Yaz meyvelerini
Benim için farketmiyo her ikisininde cok severim
Yaz meyveleri
Yaz meyve
Yaz meyveleri
Yaz meyveleri.
Yaz meyveleri
Yaz meyveleri
Yaz meyvesi
Ikisinide esitttt
Yaz meyveleri.
Yaaazzzzz
Yaaaaaz 😅
Yaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?