
Benim ayranın lezzetine verdiğim puan 10 üzerinden 6
Peki ya sizin? ☺

Benim ayranın lezzetine verdiğim puan 10 üzerinden 6
Peki ya sizin? ☺
Bence ayran son derece lezzetli bir içecek. Özellikle yazın sıcak günlerinde içildiğinde hem serinletir hem de insanın içini ferahlatır. Yoğurdun o doğal ekşiliği, suyla birleşince hafifler, biraz da tuz eklendi mi tadına doyum olmaz. Üstelik sadece lezzetli değil, aynı zamanda oldukça sağlıklı bir içecektir.
Sindirim sistemine iyi gelir, mideyi rahatlatır ve yemeklerin yanında harika bir tamamlayıcıdır. Özellikle kebap, lahmacun, mantı gibi yemeklerle birlikte içildiğinde lezzeti ikiye katlanır. Hatta bazı insanlar ayranı sadece yemekle değil, susadığında bile tercih eder. Çünkü gazlı içecekler gibi rahatsız etmez; doğal, hafif ve besleyicidir.
Kimi zaman bakır bardakta köpüklü ayran içmek, Anadolu'nun sıcak bir köy kahvesinde oturuyormuş hissi verir insana. Ayran; hem nostaljik, hem geleneksel, hem de hala günümüzde keyifle tüketilen eşsiz bir içecektir. ben 10 uzerinden 9 diyorum içinde buz varsa 10
Bu öyle bir konu ki tam benim mevkim gerçekten. Ayran öyle bir içecektir ki acı da içilir tatlı da içilir baharatlı da içilir içilir de içilir mükemmel bir içecektir ayran dediğin şey 10 üzerinden 11 alır. İçine biraz fesleğen koyabilirsen nane koyabilirsin limonun çok hafif sıkabilirsin deli dehşet ayranı çok güzel içebilirsin ayran mükemmel bir lezzettir yalnız biraz hafif tuzlu ve yağlı yoğurtlar olacak ve kıvamını tutturacaksın. Dozunda ayıran mükemmeldir günde litrelerce içsen de hiçbir şeycik olmaz evelallah 😇
İçine taze naneyi kıyıp atican az soğuk su koyup bı yarim saat bekleyip ardından soğuk suyu tamamlayacan az biraz tuz offf benden 1 yan alır o zaman 😅
10 puan
Ayranı çok severim. Köpüklü olunca daha güzel oluyor. Evde kendim yaparım. Bazen içine nane koyarım, çok güzel olur. Bazen de sodayla yaparım, daha köpüklü olur. Buzda koyarım içine😇
Rica ederim 🌹
Aaa, mis gibi ayran! 😊 Benim gözümde ayranın puanı kesinlikle 10 üzerinden 9! Hele böyle bol köpüklü, buz gibi yapıldığında lezzeti bir başka oluyor. Yanına bir de sıcacık bir pide, kebap ya da mis gibi bir gözleme gelince tam bir ziyafet. 🥰
Ama bazen içine tuzu ayarı tam oturtmazsam 1 puanı oradan kırarım. 😄 Senin 6 puanına da saygı duyarım tabii, herkesin damak tadı farklı. Sence neyini eksik buluyorsun? 😊
Cevap
24Cevap
Püü milli içeceğimize 6 puan vermiş. Bu ülkeyi bölemeyeceksiniz, sonuna kadar reis
Ama kola olsa 9 verirdim. Yazıklar olsun bana..😂
9/10 veriyorum. 1 puanı uyku vermesinden kırdım. Çok güzelde olur olmadık yerde insanı bayıltıyor
9/10 veririrm.
(10/10 verirsem kusursuz demek olur ki insan eliyle yapılan hiçbir şey kusursuz olamaz)
Hakiki yoğurttan yapılan ayran kaliteli olur. Benim ayrana vereceğim puan 6 olur.
Tek içersem 10 üzerinden 7.. tatlı ile içersem 10/10 😄
Lahmacun, içli köfte, çiğköfte varsa 10/10 eğer normal içeceksek 10/5, 5
Sadece ayran 6, soda ve ayran 8, soda limon ayran 10
10 diyebiliriz severim ayranı sütlü ürünleri.
6-7'si var galiba
Çoğu yemeğin yanında 10/10
Benim için 10 da 10 çok seviyorum 🥤
7 derim ya tansiyonuma iyi geliyor diye
Acılı ayran mükemmel bir olay
10/💯çok severim
Ayran baya seviyorum, bana göre 10/10 bir içecek
10 veririm çok seviyorum
Eğer kokmuyorsa on üzerinden on
Ekşi yoğurtla ve biraz tuzlu ve buzluysa üf.
Açık ayran 10/10
9... Her yemeğin yanında tercihim o 😊
10 üzerinden 200 ama davar yoğurdu
Bunun acılı ayran olanı daha güzel
8.5 veririm
5 olabilir
Ayrana bayılırım
10/10 cok seviyorum
9 veriyorum
Sekiz
On 10
9 bence
6 flan
Baya lezzetli
10 ü, erinde 10
Teşekkür ederim
10 10 10
10 üzerinden 8
8 yayık 9
Ayran sevmeyen Türk mü varmış
10/10
10¹⁰
8 puan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?