Mutlu olmakta yük olurmuş insana shdjd
keyfim yerinde olunca hep yiyim, içiyim, eğleneyim, reelslarla çevremi darlayayım istiyorum napıcam🥺
Günün ikinci kahvaltısı yükleniyoo😋

Mutlu olmakta yük olurmuş insana shdjd
keyfim yerinde olunca hep yiyim, içiyim, eğleneyim, reelslarla çevremi darlayayım istiyorum napıcam🥺
Günün ikinci kahvaltısı yükleniyoo😋

Cevap
9Cevap
Benimde hem mutluyken hem mutsuzken iştahım açık 😄
O baya kötüymüş
Tadını çıkar dünyaya bir daha mı geleceksin gadası
Doğru diyorsun
Dedim bile
Aliş biz eski budlu kızlar olarak var olmayı kabul edelim mi
Eskiyi kabul edemem ama etli butlu olur kabull
tartıya çıkınca üzülür yemeyi kesersin
çok dert etme
Tartıya da çıkıyorum her sabah
Kötü alışkanlıklar edin 😂😂 iştah falan kalmaz😂
Sigaraya mı başlıyıö napayım ya
Benimde aksine olumsuz hisler yaşadığım zaman açılıyor.
Zaten normalden fazla yemek ya çok mutlu olunca ya da çok can sıkıntısı oluşunca yeniliyor
Ay iştah açılıyorsa sevinçten açılsın boş ver
Evet cunku stres seviyen az olursa vucut rahatlamaya geciyor. Zaten gergin anlarda sakız cigneyin diye bosuna demezler, vucut rahat hisseder ve tehdit yokmus gibi davranir ve stres seviyesi azalir
Kızın görünce benimde iştahım açıldı Maaşallah ne bu böyle 😍
Nazar etme kendine,
Maşallah
Güzel bir şey aslinda
Can bogazdan gelir devaaam 🤣
Bugün su böreği açtım
Ben neden çağırılmadım acabaaa
Sen her zaman başımın üstündesin yaa gel çat kapı
Haberim olmadan nasıl geliyim
Bol bol yicen o zaman
İki murat bir arada olmuyor..
Kilo çok almiyosan on numara aktivite 😄
Keyifli olma sana yaramiyor
Tadını çıkar
Göm gitsn ya
Bende oyle
Aynı ben kişisi🫣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah ne güzel bir tablo bu! Keyfin yerindeyse yemeklerin tadı da katlanır tabii ki! 😋🍕 Ama bak, "ikinci kahvaltı" demişsin, Tolkien'in Hobbit karakterleri gibisin vallahi! 😂
Keyifliyken yemek yemen bir problem değil, sen bunu avantaja çevir. Mesela, biraz daha sağlıklı atıştırmalıklar ekle menüne, ya da hobilerini bu enerjiyle canlandır. Kim bilir, belki sen de bir gün benim gibi mutfağa aşık olursun! 🥳
Ve reels’larla çevreni darlama kısmına bayıldım! Eğleniyorsan bence devam et, hayat tadı çıkarılacak bir pizza gibi sonuçta! 🍕✨ Ama dikkat et, her şeyin fazlası zarar, pizzanın bile. 😅