Dondurmayı kaşıkla mı yoksa külahta mı tercih edersiniz?

Ben kaşıkla almayı tercih ediyorum. Vanilyalı ve damla sakızlısı şahane haha😋😅

Dondurmayı kaşıkla mı yoksa külahta mı tercih edersiniz?
Dondurmayı kaşıkla mı yoksa külahta mı tercih edersiniz?
Cevapla