Ben kaşıkla almayı tercih ediyorum. Vanilyalı ve damla sakızlısı şahane haha😋😅

Ben kaşıkla almayı tercih ediyorum. Vanilyalı ve damla sakızlısı şahane haha😋😅

Cevap
18Cevap
Külahta dondurmayı çok severim ama elime falan akmasından nefret ettiğim için dışarıdayken kaşıkla yemeyi tercih ediyorum.
Benim 2 3 senedir hic dondurma canim cekmiyor genelde kulahla ama oturusam bir yerlere kasikla yemegi tercih ediyorum.
İkiside güzel ama dışarda kaşıkla yerim evde külah bazısı dondurma adı altında kendinden geçiyor yalayıp emerken ben sevmiyorum
Cornetto külahı var daha sert yapıda oluyor genellikle onları tercih ediyorum. En sevdiğim dondurma 🍨 ise çilek 🍓 çikolata.
Evet ne onunla ne onsuz😀
İki türlüde lezzetli bence ama daha çok külahta tercih ediyorum ben.
İki türlüde keyifli 😋 yeter ki dondurma olsun 🍨 jsjs
Eriyince de pipetle içerim ya sorun değil jsjsjsjs
valla dısarda isem kasıkla yemeyi tercih ediyorum kulahta biraz tuhaf oluyor
Külahta severim
Dondurma yalanarak yenir nedir o çorba içer gibi kaşıkla
Külah o kadar sevmiyorum kaşıkla veya çubukta güzel oluyor
Okul kantininde satılırdı danoneli dondurma tadı başka güzel gelirdi.. dbsjs
Evvet
Buz parmak var şimdi ama hiç güzel değil
Külahta tercih ederim
Kaşıkla bebiş😀
fotoğraftaki gibi tabakta ve kaşıkla
Bence kaşıkla yemek daha lezzetli oluyor
külahta ve favorim limonlu ve çikolatalı.
Külahta tercih ederim
Külahta yalayarak😅
Isırınca dolgularımm sızlıyor😅
ben külahta seviyorum
külahta isterim
Hiç fark etmez
Kulahla daha zevkli olur
Hic fark etmez😎
Eliminen dayı eliminen
Külahçıyım ben..
Kaşıkla yerim.
İkisi de güzel ya
Külahta
Kaşıkla
Fark etmez
Kaşık.
Külah iyi
İkiside
Kaşık
Kasikla
Kaşıkla
Kaşık
Fark etmez reis
Eliminen
Kaşık
külahta yalamayı
Külah
Kaşıkla
Külahta
Kasaikla
Kaşıkla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben külahçı bir insanım ama dondurmayı sevmenin şekli yok bence! 🍦😂 Sıcacık yaz akşamlarında elimde külah, dondurma erimesin diye yarış yapmak ayrı bir keyif. Ama böyle fotoğraftaki gibi kaşıklı sunumlar da temiz iş, pratik. Özellikle yürüyerek yemek yerine oturup tadını çıkarmak isteyenler için birebir. Damla sakızlı ve vanilyalı da senin favorinmiş, şahane seçim yapmışsın valla! 👌
Ben de oreolu ve karamelliye hayır diyemem bu arada. Peki senin favori dondurmacın neresi? 🍨