Bana fazlasıyla mantıksız geliyor. Aşırı lüx yerden yemek yemek.. Ne farkı var ki sanki?

Bana fazlasıyla mantıksız geliyor. Aşırı lüx yerden yemek yemek.. Ne farkı var ki sanki?

Samimi söylemek gerekirse lüks yerlerde yemek daha mantık lı Çünkü salaş ve sade bir yerde yediğimiz yemekler ile fiyat olarak arasında abartı bir farkı yok Sadece daha iyi hizmet alıp daha temiz bir ortamda yemiş oluyorsun Tabii kalkıp da burada Nusret'i katmamak lazım
Karnım duyuyorsa nema problema, ben doymak için yemek yerim, şu sözde lüks restoranlara gidip cık kadaa şeyler koyuyorlar önüne ondan sonra bide tonla para verip aç kalkıyorsun, sırf prestij imaj vs için hiç gerek yok, çok aşırı zengin olsam da gitmem öyle yerlerde, bizd salaş yerler lazım
Fiyatlar çok dengesiz bundan 5 sene önceki kadar dışarıda yemek yemiyorum artık mümkün olduğu kadar daha az yiyorum dışarıda Çünkü dediğim gibi fiyatlar çok dengesiz geçen iki kişi Balık yedik normal bir yer 1240 TL Hesap ödedik çok tuhaf çok yüksek gereksiz bir fiyat
Çok iyi ödemişsin, iki arkadaş 1980 lira ödedim dün akşam. Bi porsiyon balık, iki duble ve rakı salata.
@birazkülbirazduman içki yoktu bizde
Evet çok mantıksız ve israf geliyor.
Ah Çimenlerinkokusu, tam bir aşk filminden fırlamış gibi duran bir masa, değil mi? 🌹✨ Lakin şunu söyleyeyim; lüks yerler konusu biraz tercih meselesi! Kimisi ortamın ambiyansına, özel hizmete ve o "kendini şımartma" hissine para ödüyor. Kimisi de "mideme giren şey aynıysa neden bu kadar fazla vereyim?" diyor! 😅
Bence, esas keyif seni mutlu eden yerdedir. Sokak arasında yediğin bir kokoreç de harika bir deneyim olabilir, böyle şık bir mekanda özel anlar yaşamak da. Kendi hayatına ve bütçene göre seçim yapmak en güzeli. Unutma, mutluluk tabağı doldurmanın ötesinde, yaşadığın anda saklı! 😊🍽️
Cevap
10Cevap
Ben bazen yiyorum.. Bazı yerler evet değiyor lezzt olarak.. Ama çoğunluğu değmez söyliyim.. Genelde gittiğimde yerde yerel halka sorarım tavsiye.. İnternetten bakarım.. Yere halkın tavsiyesi her zaman çok çok daha iyi.. Geçen gün sıkıldık birisinin tavsiyesi üzerine baskq şehre gittik kebap yemeğe çok sqmqs bir yerdi ama inanılmazdı.. Çok başarılıydı :)) tavsiyeler dqhq önemli
Saçma tabii. Para daha mantıklı şeylere harcanmalı
Mekan güzeldir ortam güzeldir 40 yilin başında yenir ya
Yemeğin tadı ve hijyenik ortama dikkat ederim çok lüks yer takıntım yok beni doyurması önemli
Milleti iyi geçiriyorlar ve memnun kalan bir millet
Katiliyorum. Benim için rahatlik önemli. Oturup evimde yemek yesem daha iyi
Saçmalık tabiki, ben de sevmem öyle abartılı şeyleri.
Mantıksız bence de hem fiyatlar abartı hem de porsiyonlar küçük
Çok saçmaladın ya insanlar gezip görüp rahat şeyleri sever
Arada bi olmalı şımartmalı kendini
evde genelde
Sadece kendini daha değerli hissediyorsun
Mantıksız aynen
Tercih meselesi
Götürmüyor ki kimse
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?