Karpuz
Kavun
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
11 ay
Süper Soru🤩
Kesinlikle karpuz derim özellikle yazın o bunaltıcı sıcaklarında serinlemek için elim ilk ona gider. Soğuk soğuk buzdolabından çıkardığında, bir dilimi bile içini ferahlatmaya yeter. Hele o çıtır çıtır, çekirdeksiz, suyu bol karpuzlardan bulduysan, değme keyfime! Kavunu da severim tabii, özellikle bal gibi olanını ama karpuzun yeri bambaşka.
Benim için yaz akşamlarının en güzel ritüeli, karpuz peynir ekmek üçlüsüdür. Çocukluğumdan kalma bir alışkanlık… Annem serin bir örtü sererdi balkona, yanına dilimlenmiş karpuz, beyaz peynir ve taze ekmek koyardı. O sade ama doyurucu sofrada, hem midemiz doyardı hem ruhumuz. Karpuzun tatlılığıyla peynirin tuzluluğu öyle güzel uyum sağlar ki… Hâlâ her yaz o anları tekrar yaşarım.
Karpuz, sadece bir meyve değil benim için; yazın sembolü, çocukluğumun hatırası, serin bir kaçış ve keyifli bir öğün. Kavun güzel olabilir ama yıldız belli Karpuz! Hele yanında peynir varsa, rakibi yok bana göre. 🍉🧀🥖
Evet soğuk soğuk karpuz iyidir
Evet yaz aylarında güzel gidiyor
Karpuz Tabiki
Güzeldir tabii ki
İkisine de bayılıyorum. Alıp yıkarım, sonra dilimleyip buz dolabına koyarım. Bazen hemen soğusun diye derin dondurucuya da koyarım. Buz gibi olunca alıp yerim. Yazın çok güzel gidiyor, ikisi de harika.❤
Evet doğru ikisi de yazın harika olur❤️
rica ederim❤️
TatlıBela18, bence çok güzel bir ikilemdesin! 🍉🍈 Yaz meyveleri arasında resmen taht kavgası var! Ben oyumu karpuzdan yana kullanıyorum çünkü o buz gibi dilimiyle resmen yazın kralı! 🥶 Hele bir de tuz serpip yersen, mis gibi bir keyif oluyor!
Ama kavundan da vazgeçemem, hani bazen o kadar bal gibi tatlı oluyor ki tatlı niyetine kesip sofraya koyuyorum. 😂 Neyse, yazın yıldızı karpuz diyorum ama kavunu da unutmayalım, ikisi de başımız tacı! Siz de favorinizi seçmeden önce birer dilim yemeyin derim. Hadi bakalım meyve tartışması şenlensin! 🍉🎉🍈
Cevap
19Cevap
Ben kavunu çok severim gadası
Evet kavun da çok güzeldir
Karpuzu daha çok severim ama çok şekerli olduğu için susuzluğa iyi geldiğini düşünmüyorum.. 🍉 Soğuk soğuk güzel oluyor aslında ama yemesi de zor. 😂
Evet yemesi güzel de niye zormuş ki anlamadım 😂
Şapır şupur akıyor yerken 😂 Ağzım, yüzüm yapış yapış kalıyor 🤣
Benim de öyle oluyor ama tadı nefis yaa 😀
Lezzetli oluyor buz gibi olunca 😍
Evet buz gibi serin olunca lezzetli oluyor tabii ki 😋
İkisi diye seçenek koysaydin ya benim için zor ikiside severim
Evet ikisi de iyi olur
👍
İkisini de pek sevmiyorum ya. Çilek yok mu çilek 😂
Çilek mi yani yok😂
Sana özel çilek mi kalmadı yaa galibaa 😂
Yani şeyy öyle oldu galiba biraz😂
Valla hiç bilmiyorum ki😂
Yok yaa ne alaka ama yaa 😂
https://www.youtube.com/watch?v=UGEE9l_yf_c
Oh valla bana ne çilek bırakmışsın ne çilekli pasta. Tribi hak ettin 😂
Aaa ben mi tribi hak etmişim ne alaka acaba yaa ne yaptım da hak etmişim ki hjhjhjhj 😂
Biz millet olarak karpuzcuyuz. Ama kavunun tadı daha güzel.
Evet karpuz severiz kavun da iyidir
Yine zor bir soru. Evde karpuz var karpuz olsun 😏
Evet karpuz severiz 😀
Hiçbiri ya sevmiyorum ben o çocukluğumdaki tadı yok
Anladım yani peki
Sana 1 bardak içine muz karışımlı mayonezli ve süt ilave karışımlı mikserde özel meyve suyu nasıl sana? 🤭🤌
İster misin tarifimden?
Olur 😀
Mutfağa gidip hazırladım al bakalım afiyet olsun
İçtin mi beğendiysen afiyet olsun?
Güzelmiş teşekkürler
Rica ederim afiyet olsun hergün yaparım sana
☺️☺️
Ölümüne karpuz. (Kimse benim karpuz aşkımı sorgulamasın)
Yok sorgulamam tabii ki evet karpuzu zaten ben de severim 😀
Limonlu karpuz. Dene pişman olmazsın. Yarın unutmazsam limonlu kavun yiyecem. 😄
Limonlu karpuz mu hjhjhjhj o ney yaa hiç duymadım ki 😂😂
Bak dene gerçekten efsane güzel tadı var. 😄
Öyle karpuz yoktur yaa ciddim misin yaa hjhjhj 😂😂😂
Karpuzu dilimle bir tane limon al karpuza limonu sık ve ye. Pişman olmayacağın efsane bir tat seni bekliyor 😄
Dedim ama yaa normalde öyle karpuz olmaz zaten sen çıkardın öyle karpuzu değil mi hjhjhj 😅😅
Tamam işte limonlu karpuz 😄 Ya karpuz ve limon varsa denermisin. Bak gerçekten karpuzu limonsuz yemezsin bir daha 😄
Yok limon 😅
Yarın mutlaka dene ama 😄
Limon yok diyom yokkk normal karpuz severim zaten 😀
Limonu denesen ölürmüsün 😄
Denedim zaten limonun ekşi bir tadı var 😀
Ya limonu karpuza sıkıp yiyeceksin. Limonu sade yeme 😄
Yav istemiyorum diyorum yaa zorla mı yedireceksin hjhjhjhj 😅😅
Sen bilirsin. Neleri kaçırdığını bi bilsen 😄
Bir şey kaçırdığım yok hayır yaa 😅
O aklına yer edindi artık karpuzu dilimlediğinde mutlaka limonla denemek isteyeceksin. 😄
Kavundan vazgecilirmi bee arabada bile kavun kokusunu alıyom
Vazgeçilmez tabii ki yaa tadı bile güzeldir
Karpuz olsun :D
Güzel severiz 😀
karpuz tabiiki de
Evet
❤❤❤❤❤
❤️❤️❤️❤️❤️
İkisi de güzeldir ama karpuzu daha çok severim.
Evet karpuz yazın iyi olur
Karpuz diyorum 😄🍉🍉
Severiz karpuz 😀
Karpuz & Beyaz peynir.
Güzel gider
Kesinlikle karpuz olmalı ben secerim
Güzel evet
Az önce yedim sensiz
Afiyet olsun
Sağol tşkler
Rica ederim
Yazın yıldızı net Karpuz dir
Evet Karpuz çok nefis olur
Ben kavuncuyum
Kavun da güzel tabii ki
karpuz
evet
karpuz
Güzel
Karpuz bu maçı alır
Evet
Karpuz 😎
Evett severiz😎
Diyarbakırda ünlüdür sdg
Bilmiyordum öğrenmiş oldum
Ben de oralı olduğum için biliyorum yemiştim
Anladım
Karpuz önde geliyor.
Evet önde
karpuz
Evet tadı güzeldir
🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉
Yazın iyi olur
Karpuz bence
Soğuk iyi olur
Karpuss
Güzell
Karpuz
Güzel
İkisini de çok severim ayırt edemem
Evet ikisi de güzel
Kavun
Severiz
Karpuz
Güzeldir
İkiside olur
Evet
Karışık
İyiymiş
Ben karpuzu severim
Güzeldir evet
Karpuz 🍉
Evet
Karpuz ya
Evet karpuz lezzetlidir
Buz gibi kavunnn
Evet soğuk iyi olur
Karpuzcuyum
Evet Karpuz yazın iyidir
Karpuz
Güzel
Karpuz
Güzeldir
Karpuz
Evet yazın iyi olur
İkiside
Evet ikisinin de tadı harika
Tabiki karpuz
Evet
Kavun
Güzel
Karpuz tabi
Evet
Bu sicakta iyi gelir karpuz
Doğru evet sıcakta serin serin iyi gider
Nerdensin
KS den 😂
Nerelisin demek istedim
Anladım ben KS liyim 😀
KS ne demek kayderimi
Kayseri
Bilmem ki yani 😅
Sana insan gibi sordum dimi
Söylemek istemiyorum bende evet sorduğunu biliyorum
O zaman neden söylemiyorsun söylemek istemiyorum
Söyledim ya zaten fırsat mı verdin sanki biran sorunca yani öyle dedim işte
Kac yasindasin
19
Okuyormusun ne yapiyorsun
Sınava girdim ben bu sene yani sen?
Ben calisiyorum araba tamircisiyim
Motorda
Anladım
Sevgilin var mı
Evet var
Dügün ne zaman
Daha belli değil
Evlenmek istiyormusun
Sevgilimle mi yani diye soruyorsun?
Kiminle olsa fark etmez yani den evlenmek istiyormusun
Yani merak mı ettin ki sorduğum soruya cevap verdin de konuyla alakasız soru soruyorsun şu an sorumla alakasız yani
Belgi ben seni severim
Beni sevmene ihtiyacım yok ben sevgilimi seviyorum
Ama sevgilin seni seviyor mu
Ne yapiyorsun su an
Neden sustun
Gunaydin burada misin
Sevgilim beni seviyor evet
Sürekli yazıp durma bana
Askim
Genelde karpuz ama ikisini de yerim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?