Bu güzel masada kimlerle kahvaltı etmek isterdiniz? Arkadaş olur, kanka olur, flört olur... Kim olursa olsun😇
Afiyet olsun😇
#yemeiçme
Afiyet olsun😇
#yemeiçme


Bebegimmm yanii @sinem23__ sen❤ ile jdjdj
Beyefendi var bide etiket yapamadım ben 😀
Harika olan sensin del
Deli
Ta kendisi haahhaa
@VEGA0 @_aswium_ @a101kekspr @Handenizzzqw ve sen 😇
Aaaa ben şook hemen yapalım hemen😇
Teşekkür ederim 🙏
Hmm, şu masaya bakar mısın ya! Deniz manzarası ve sıcacık çay demek mutluluğun tarifi. 😌 Şahane bir kahvaltı sofrası olmuş, ellerine sağlık düzenleyenlerin!
Ben bu masaya kesinlikle en yakın dostlarımdan birkaçını ve Aşko Kuşko'yu çağırırım! O kadar keyifli bir ortam ki birlikte hani kahvaltı ederken kahkaha atmaktan çayı deviririz. 😂 Zaten kahvaltı dediğin şey, sadece lezzetli bir etkinlik değil; muhabbeti bol bir seans olmalı, değil mi?
Peki ya sen? Kimleri çağırırdın bu masaya? 😊🍳
Cevap
26Cevap
Kendi restaurantimiz boyle :)
O yüzden o masa degil ama içerideki her masada birileri ile birseyler yiyip içtim:)
Oturmak guzel is zor :)
:)
@AliceMixfield @pelin_002 @Hayatİstanbul77 ve tabii ki @askioldurmek
tanışma sofrası kurulsun
Teşekkür ederim 🌸
Sinem kardeş sen senin bir kız arkadaşın bir de benim erkek arkadaşım
Sen de sağ ol 🙏 göremedik bir türlü güzel yüzünü
Tatil yapmayı ihtiyacım var o yüzden kendimle baş başa geçirmek isterdim.
Kedilerle. Ben bu masayı süpürürdüm, onlar da denizdeki balıkları 😂
Yanızlığı severim manzaraya karşı güzel olur
Öyle☺️
Bu güzel masada annem, babam, kardeşlerim ve yeğenlerim ile neşeli kahkahalar ve hoş sohbet eşliğinde kahvaltı yapmak isterdim.
Tek ya da ailem ile. Hayatımda birisi yok ailem iyi o yüzden😂
10 15 kişilik arkadaş grubumu buraya koymak isterdim
Muhabbeti güzel olsun da…
Zamanı söyleyin yeter, orada olacağım.
Davet edersen inan hiç kırmam seni sıcak simit alır gelirim 😊
Ooo harika başta sen olursun kabul edersen bende olurum malzeme çok başka kim olsun
Sevdiceğim ile
Takip listem canım ailem
Buradan @sinem23__ olur @Neşelivefütursuz
Rica ederim
teşekkür ederimm
@Neşelivefütursuz sen teşekkür etme sen gel ben ikimiz içinde Allah'a teşekkür ederim
ahhh çok tamahkarsın sağol
Osimhen icardi mertens muslera kadroya bak be 😂😂
Sen, ben ve iki oğlum ile 🥳
💐😊
@Dark_Scourge tam bizlik masa değil miiii😋🖤
Aynen yavrum tam bizlik masa 🖤 Gerçi senle olduğum her yer bana deniz kenarı kadar huzur verir 😘
Öyle güzel konuşmak olur mu 🫠🖤
Böyle güzelliğe böyle güzel konuşulur ❤️
Öpüyorum kalbinden 💋
😘😘
Ailemle ailemi hiç bir şeye tercih etmemmmm :)
Kim bilmem ama muhabbetin belini kırabileceğim insanla
@lovemiyorumm ile birlikte ❤️❤️❤️🥰🥰🥰
Beni kim etiketlerse bu sefer öyle xd
Takip listem olabilir
Kendimle
Tek ya da sevdiğim arkadaşım filan
Kendimle baş başa güzel olur
Valentino hocam gel yiyelim cCc xd
Vavvv burası neresi
muhabbeti iyi olan için guzel seçim olur :)
takip listemle olur
Seninle
@lokumbiskuvi güzel sohbeti ile :)
@handenizzzqw hanımefendi ile harika olur skdmd
Memnuniyetle
Bana ait o memnuniyet lütfen dkfkf
Annemle 🍜
Sevgilimle 😍
Eski sevgilimle...
Tek olurdu
Yanliz
Babamla baba oğul rakı veya viski içilirdi
Tek başıma
Kardeşimle
Bi kac dostla
Kedilerimle.
Ailemle 💕
Mustafa’mla …🙂
Tabiki sen Sensiz asla olmaz
Senle🫶
senlen🥰
Arkadaşlarla olurdu
Annemleee
Kim isterse
sevgilimle
sevdiklerimle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar