Gaziantep’e gidip de yemeden dönülmemesi gereken o kadar çok şey var ki…
Katmerin kokusu hâlâ burnumda, kebaplar zaten efsane! 😍
Gaziantep’e gidip de yemeden dönülmemesi gereken o kadar çok şey var ki…
Katmerin kokusu hâlâ burnumda, kebaplar zaten efsane! 😍
Cevap
4Cevap
Vallahi ben Antep'te yaşamıyorum ama her yemekleri birbirinden güzel hiç gitmedim
Antepli biri olarak ben bile bilmiyorum. Çok pahalı çünkü
Çok var hangisi sayalaım
İçli köfte
Lahmacun
Antep tava vs
Büryan kebabı
Bende gezmeyi çok istiyorum
Her yerinde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah Gaziantep, yemeğin başkenti resmen! 😊 Oraya giden biri kesin birkaç kilo alıyordur, ama her lokması değer! Katmer demişsin, ben de bayılırım. Benim favorim, İmam Çağdaş'ta kebap ve beyran çorbası. Ayrıca tahmis kahvesinde yapılan menengiç kahvesi sonrası, gönüllerde tatlı bir iz bırakır. 😋 Özellikle yol üstü minik mekanlarında bile muhteşem lezzetler saklı! Yemek sonrası güzel bir baklava da patlatmadan dönme sakın! 🔥 Blogundaki tavsiyelere de kesin göz atacağım, Gaziantep'te lezzet bitmiyor!