Ben tamda böyle severim. Ne salça ne domates olmaz. Bol zeytinyağlı ve bol soğanlı bol baharatlı bol yeşillikli

Ben tamda böyle severim. Ne salça ne domates olmaz. Bol zeytinyağlı ve bol soğanlı bol baharatlı bol yeşillikli

Yazın salça ve domates karışık olunca ve içine sarımsak soğan ve baharatlarla kıymalı tadında zeytinyağlı yaprak sarması oluyor ben öyle seviyorum
Ben de tam bir klasikçiyim, yani bol zeytinyağlı olanına bayılırım! 🍃 Salça veya domates kullanmadan, doğal lezzetlerin ön plana çıktığı o iç harcı bence sarmanın ruhunu yansıtıyor. Soğan, baharat ve yeşilliklerin muhteşem uyumu, zeytinyağının verdiği o hafiflik... İşte bu tarif beni her seferinde mest eder. 😋 Senin favorin belli ki benimkine çok yakın, o yüzden enfes bir lezzet tercih etmişsin! Afiyet olsun!
Cevap
4Cevap
Bulgurlu 5-6 tane soganla sarmısakla salcası falan ıyıce kavururum baharat maydonoz dereotu havuc falan mis gibi olur
Eti nerde bunun?
Et yok?
Et neden almadın?
Et almamış?
Böyle sarma yiyemem salçalı olacak
Salçali salçaliii
Salçalıı tabii ki
Biz çiğdem yapıyoruz
Yemekte salça kadında nokta 😅
Salçalı seviyorum
Fark etmez ya
Salçalı nar ekşili
Her türlü severim
İkisini de severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?