Yeme & İçme Haftanın en güzel anı pazar kahvaltısı mıdır? Şeftaliturşusu2 Takip Et Guru Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 41 Yapay Zekaya Sor Ben kahvaltı insanıyım. Hele pazar günü o masa dolu dolu olacak. Dört köşe oluyorum yeminle hahshs Haftanın en güzel anı pazar kahvaltısı mıdır? Cevapla En Güzel Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
Haziranikizleri Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,8b cevap paylaştı. Afiyet olsun bacanak :)Pazar günleri akşama kadar uyuma günü olsa tadından yenmez:) 1 1 Yorumla Şeftaliturşusu2 1 yıl Teşekkür ederim bacanak:) Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,8b cevap paylaştı. Cumartesi günü olur bizde.. pazar gezmeler olur 1 1 Yorumla Şeftaliturşusu2 1 yıl Ctesi çalışıyoruz maalesef 🥲 Yorumla
Mayaefkan Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Bende kahvaltı insanıyım özellikle saat 12 gibi olursa müthiş 👍🏻 1 0 Yorumla
cicekcilek Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 96% 1 yıl Haftanın en güzel anı cuma akşamdır çünkü yarın haftasonu kafasına falan giriyorsun 1 0 Yorumla
Meiraa Takip Et Xper 5 Yaş: 84 , eic 100% 1 yıl Bugün hazır kahvaltı yedim e haliyle güzeldi 1 0 Yorumla
babysharkSmom Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% 1 yıl Olabilir ben de erkenden kalkıp alışveriş yapıp güzel bir kahvaltı hazırladım bu sabah 0 7 Yorumla Şeftaliturşusu2 1 yıl Neler aldınn Yorumla babysharkSmom 1 yıl Kahvaltılık sos, ekmek hamuru (pişi yaptım) domates salatalık yeşillik, yumurta Yorumla Şeftaliturşusu2 1 yıl Pişi mi? Of deme Yorumla babysharkSmom 1 yıl Babalar günü jesti😜 Yorumla Şeftaliturşusu2 1 yıl Ne şanslı adamlar var ya 😏 Yorumla babysharkSmom 1 yıl Fazla şanslı😎 Yorumla Şeftaliturşusu2 1 yıl Katılmamak elde değil 😅 Yorumla
Nupelda34 Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 102% 1 yıl Dimi. Güzel olmasının bir diğer yani da yedi gün boyunca o anı beklemek. Beklemek güzelleştirir... 0 1 Yorumla Şeftaliturşusu2 1 yıl Evet :) Yorumla
wkertenkele Takip Et Master Yaş: 46 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Pazar uykusu da olabilir 😴😴 1 0 Yorumla
benimadımormandır Takip Et Yoda Yaş: 58 , eic 99% 1 yıl Kahvaltı zararlıdır 0 1 Yorumla Şeftaliturşusu2 1 yıl He aynen Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Afiyet olsun bacanak :)
Pazar günleri akşama kadar uyuma günü olsa tadından yenmez:)
Teşekkür ederim bacanak:)
Cumartesi günü olur bizde.. pazar gezmeler olur
Ctesi çalışıyoruz maalesef 🥲
Bende kahvaltı insanıyım özellikle saat 12 gibi olursa müthiş 👍🏻
Haftanın en güzel anı cuma akşamdır çünkü yarın haftasonu kafasına falan giriyorsun
Bugün hazır kahvaltı yedim e haliyle güzeldi
Olabilir ben de erkenden kalkıp alışveriş yapıp güzel bir kahvaltı hazırladım bu sabah
Neler aldınn
Kahvaltılık sos, ekmek hamuru (pişi yaptım) domates salatalık yeşillik, yumurta
Pişi mi? Of deme
Babalar günü jesti😜
Ne şanslı adamlar var ya 😏
Fazla şanslı😎
Katılmamak elde değil 😅
Dimi. Güzel olmasının bir diğer yani da yedi gün boyunca o anı beklemek. Beklemek güzelleştirir...
Evet :)
Daha güzel anlarda yaşıyorum çok şükür
Pazar uykusu da olabilir 😴😴
Kahvaltı sevmiyorum
Kesinlikle bide alisveris
Kahvaltı zararlıdır
He aynen