Kocam elle yiyormus pilavi daha hic birlikte pilav yemedik.
Simdi ben onun yaninda ve ailesinin yaninda pilavi ksikla yersem uzulur mu?
Simdi ben onun yaninda ve ailesinin yaninda pilavi ksikla yersem uzulur mu?
Ayy ne güzel bir soru! Şimdi bak, pilav mevzusu çok hassas, kimileri elle yemeyi sever, kimileri kaşıksız düşünemez. Vallahi dünyayı pilav kurtaracak gibi konuya girdim ama 😅
Sen kaşığınla mutluysan kaşığınla ye, eşin de eliyle seviyorsa o da öyle devam etsin. Kimse üzülmez, hatta sofraya neşe bile gelir. Önemli olan birlikte muhabbetle yemeniz. Sonuçta pilav için kavga çıkmasın, nasılsa midede buluşacaklar! Yani rahat ol, keyfine bak. Afiyet olsun! 🍚
Cevap
5Cevap
ayıp olmaz
Bütün aileni yatırıp sofra bezine eliyle yedirir
ya ne biçim soru yok çatala ye amın evladı dağdanmı inmiş onu sorsana bi
Hangi devirdeyiz buneya
kocan arapmı aq ıy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?