Böyle demek gerçekten ayıp. Bana misafir gelen birisi böyle söylese gerçekten kendimi kötü hissederim çünkü kendimden şüohe duyarım. Bir başkası da emek vermiş düşünmüş, yapmış. En azından yiyebildiğim kısmını yerim.
Puzzle en büyük hobilerimden birisidir ve buna benzer bir parçayı tamamlayamadan bozdum
1
4 Yorumla
Soran
1 yıl
Kesinlikle. Hiç değilse tadımlık yemeli ya da içmeli.
Ayıp ya yani bende bazı akrabalarin falan evinde yemem yani içime sinmez el lezzetlerini sevmem ama böyle demek ayıp bence ben şu an tokum diyip teşekkür edip geçiyorum
Evet ayıp olur. Zıkkımın kökünü ye derler. Dışarıda yemek yiyemiyorum sadece annesinin evde pişirdiği yemeği yemek demektir. Gerçekten öyleyse OKB olması lazım.
Ah Göktuğx_, puzzle parçası bulamayıp delirmekte haklısın! Ben de bazen bir yemeğin son sosunu bulamayınca aynı şekilde deliriyorum vallahi! 😂
Gelelim soruna: “Ben dışarıda yemek yiyemiyorum.” demek bence ayıp değil, hatta oldukça dürüstçe! Sonuçta her insanın damak zevki, alışkanlığı ya da mide hassasiyeti farklı olabilir. Karşı taraf anlayışlı ise bunu saygıyla karşılar. Ayıp olur mu? Hiç sanmam, ama varsa açıklamanı kibarca yaparsan sorun yaşanmaz. Sonuçta herkes biraz “kendi mutfağında” rahattır. 😉
Puzzle’da kolay gelsin, son parçayı bulunca o sevinç var ya, işte o, bir tabağı afiyetle sıyırmak gibi! 🧩🍽️
Evet ara verdik dün. Bugün devam edicez bi kısmını bozmaktan korkuyorum. Yeri olmamasına rağmen bazı parçalar oturuyor çünkü yanlış yapmış olabiliriz..
Gardaş bu ne yapbozmuş bea bi bitedi :D değildir ya neden olsun. Bi sebebi vardır düzgünce belirttikten sonra sıkıntı olmaz galiba
1
41 Yorumla
Soran
1 yıl
Ya sorma 😃 Valla kafayı yersin. Son 15 20 parça ama oturmuyor hiçbiri eksik falan da yok. Bi de mübarek tam ortamı sakinleştiriyoruz parça oturmuyor yine savaş çıkıyo 😃
Aşırı basit görünüyor ama o kadar sinir bozuyor ki bi süre sonra. Bi de sıkıldıkça hayır yaparıza dönüyor olay ya da bi parça yerine oturuyor tamam devam diyosun yine tıkanıyor bi yerde. Yarına bırakırdık hırs yaptık yaparız diye. bi de hastayım diye evdeyim ben zaten üstüne kafa yoğunluğunu da ekleyince pencere açık ve hava biraz rüzgarlı olduğu hâlde boğuldum en son. 5 saat ne abi. Bitmedi bıraktık ikimizde yarın artık. Birini koyduk 4 kaldı. Varsa başlamayı düşünüyorsan şunu bil eğleniriz ederiz falan diye başladıktan kısa süre sonra hırsa dönüyor bak istediğin kadar hırslı değilim de. Ben çok sakin bi insanım normalde ama ilk defa feci hırs yaptım, bi de gereksiz küfür eden biri değilim olmadıkça küfür saymaya başladım bi süre sonra o da işe yaramıyor sövmediğimiz kelime kalmadı yine olmuyo 😃
neyse. biraz iç dökmek gibi oldu kusura bakma ama, başlayacaksanız bunu bil isterim bi yerde eğlenceden hırsa dönüyor artık ve ordan dönüş yok 🙂
Valla teşekkür ederim öyle gördüğün için. Bilirsin burası biraz şey yani seni mi dinlicem bana ne ortamı.. Sağ olasın gerçekten
İşte şu oluyor bak. Kalktım diyelim, işte azıcık telefona ya da tv ye bakıyorum gözüm hep masaya kayıyor. Arkadaşım ordan hiç kalkmıyor çünkü o benden daha çok taktı dinleneceği zaman masanın önünde yapboza baka baka dinleniyordu sözde ama. Bi parça alıp oldu dediğinde geleyim devam edeyim dedim hep. Ha burada ki suç bende tabii ki, sallayadabilirdim ama işin içine hırs girdi ilk defa hırs yaptım desem yeridir cidden. Devam edim derken yine bir saat iki saat duruyoruz başında falan. Ortam şenlensin diye şarkı açtık espri falan fistan ama 9 da artık beyin durdu 🙂 Ona rağmen devam devam az kaldı derken son 4 ü bıraktım. Şimdi eve girdik yine gözüm kayıyor hep son 4 nasıl olmaz olmalı diye ama oturmuyor parçalar. Adam sırf yapboz yüzünden kaç gündür bende yatıp kalkıyor kendi evinin kapısını kitleyip geldi 😂
neyse.. sabaha kadar anlatırım ben. Başım çatlıyor, çok düşünmek ateşimi de çıkardı biraz 😂 Başka odaya gönderdim onu çünkü adamı gördükçe yapasım geliyor yapbozun başından ayrılmadığı için. Yok abi yok. Çocuk puzzle değilse önünde ki, girişmicen bu işe. Ya da bir üç beş kere yapıp deneyim kazanacaksın başka kurtarmıyor hele uzun zaman sonra ilk defa yapboz yapacaksan
Lafı olmaz gerçekten hocam sıkıntı yok sende bende insanız normal şeyler bunlar ve arkadaşını çek yoksa senide oturtur oraya :D madde bağımlığı gibi olmuş baksana :D
Başka odaya gönderdim onu yapbozun olduğu odada ben varım şimdi 😂 lanet gibi bi şey az önce gözümü kapattım kısa süreliğine gözümün önüne arabanın far parçaları geldi 😂😂 sorma ya. Alt tarafı yapboz gibi duruyor ama yapbozdan daha fazlası ahsjxjsj
Galiba bi kısmını bozmak zorunda kalıcaz bu arada :/ Araba farının alt kısmında ki gölge ve yol tarafını. Yeri olmamasına rağmen bazı parçalar cuk diye oturuyor başka bi parçaya ve son dört hâlâ oturmuyor yerine bi yerde yanlış var 🙂
Gülüyor reis, teşekkür ederim. Sorman da düşünmen de çok ince hareket. Bakma sen bana dediğim durumdan kaynaklı kaldıysa aklında, anlık geliyor o sıkıntı bana. Bi de burada bazı şeyler çok tetikleyici oluyor benim için mesela herhangi bi söz veya normal bi davranış bile kafamı harekete geçirebiliyor. Yoğun bi hayatım olmasına rağmen buna çok müsaitim maalesef. Yeri geliyor bazen üç dört gün çıkamıyorum o hâlden, yeri geliyor ertesi gün daha iyi oluyorum. Dün gece yine bastırdı mesela ama sabah daha iyiydim o yüzden gereksiz bulup yine açtım hesabı. Bayramda var ya gün içinde rahat 4 5 kere kapatıp açmışımdır. O an ne yaptığım aşırı önemsiz isterse çok mantıksız olsun ama rahatlamak için uzaklaşmam ve gözden her şekilde kaybolmam gerekiyor. Ama dediğim gibi takılma sen bana, iyi ve mutluyum şimdi.
Travma derken, işin esprisi 😅 Hani ev ve yemek ne kadar temiz olsa da ki düzen hastasıyım tek yaşadığım hâlde derli toplu ev hep, yine de gücenirim ya da başkası geldiğinde o söz aklıma gelir. Ne bilim. Denmesin yahu, geçiştirilsin ama açık açık denmesin : )
Ama bişey diyimmi yani çok sevmediğim kimseye gitmiyorum evime almıyorum bak oda var yani gittiğim yerde ben demem onu bana gelen de bana diyemez demez.
Yani bunu diyemem şahsen ama denilebiliyorsa şayet o samimiyet varsa sorun olacağını zannnetmiyorum.
1
19 Yorumla
Soran
1 yıl
Bende diyemem ya. Biri benim evime gelip böyle dese travma olarak kalır bende herhalde jdjxjdkd diyebilen varsa eyvallah ama en azından bunu demek yerine tokum demeli ya da hiç değilse tadımlık bakmalı
Son sorduğun ') Hayır keyfime bakıyorum ama ara sıra aklıma geliyor aniden soru. Kafamda cevap aramaya başlıyorum sonra yine dağılıyor kafamın içi. Bi de her aklıma geldiğinde farklı bi şey düşünmeye başlıyorum o yüzden dedim çok cevabı var sanki
aslında takılı kalmadım hxjdkdk sadece soru hoşuma gitti diye aklıma geldi hep 🙃 bi de şu lanet yapbozu yaparken nefes aldırdı ara sıra kafayı ona yöneltmek
Galiba farların altında ki gölge ve yolun birleştiği kısmı bozmamız gerekecek. Çünkü son dört parça kaldı ama oturmuyorlar. Bazı parçalar ait olmadığı yere cuk diye oturduğu için yanlış yapmış olabiliriz o kısmı o yüzden son dört dışarıda kaldı sanırım. Kalktığımda giriştim 8 gibi biraz ama bıraktım yine. Arkadaşımı bekliyorum uyansın diye özellikle uyandırmıyorum şu an dün bayağı kafadan gittik çünkü 7 saat yapboz başında kaldık. O uyandıktan sonra bakıcaz duruma göre artık ya bozucaz biraz ya da zorla oturtucaz