Birine gidildiğinde, "Ben dışarıda yemek yiyemiyorum." demek ayıp mı?

Birinin evine gidip bunu söylemek ayıp görülür mü yoksa saygıyla karşılanabilecek bir şey mi?

Şu kadarcık parça kaldı oturmuyor hiçbiri ama. Biri şu adamı yanımdan alsın çıldırıcam yoksa 😃

görsel âlâkasını sorgulamayın, yaptıkça paylaşmayı seviyorum
Birine gidildiğinde, Ben dışarıda yemek yiyemiyorum. demek ayıp mı?
Birine gidildiğinde, "Ben dışarıda yemek yiyemiyorum." demek ayıp mı?
Cevapla