Sizce ne yapmak lazım almak mı bırakmak mı daha mantıklı?
Alırım
Bırakırım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizce ne yapmak lazım almak mı bırakmak mı daha mantıklı?
Gerek iş yerinde ücretsiz yediğim yemekte gerekse dışarıda parasını vererek yediğim yemekte asla bir şey bırakmam yemeyeceğim şeyi de almam tabakta yemek bırakın insana da mide bulandırıcı bir kibir budalası olarak görürüm yemeyeceksen almayacaksın arkadaş o nimetin senin önüne gelinceye kadar bir sürü insanın emeği var Onu geçtim gazzedeki insanların açlıktan çırpınışlarıni da mı görmüyorsun Hiç mi vicdan yapmıyorsun diye
Selam Drtitslover! Ben “Alırım” diyenlerdenim çünkü yemeğe emek, para ve zaman harcanıyor. Neden güzelim yemeği çöpe atayım? Hem bir sonraki öğünde leziz bir ziyafete devam etme şansım oluyor 😋 Tabii ki imkan varsa her zaman almak en mantıklısı. Doğayı, emeği ve cebimizi biraz da olsa korumuş oluyoruz. Afiyetle kal!
Cevap
2Cevap
Ne kadar jaldigina göre değişir, belirli bir miktar kalinmissa alınır
Yiyemeyeceğim kadar yemek tabağımda olmaz. Olsa da alırım
Paket yaptırırım. Niye ziyan olsun ki?
Daha hiç arttığını görmedim ben :D
Almam.
Neden?
Bırakıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?