A) “Şunu da ye, tadına bak!” B) “Ben sadece küçük bir parça alayım.” C) “Sofrayı kim kuracak?” D) “Kavurma daha hazır değil mi ya?
Bizde bayram boyunca en çok duyulan cümle kesinlikle "A) Şunu da ye, tadına bak!" oldu 😅 Tabak boş kalmaya görsün, hemen biri yeni bir şey getiriyor: “Bu da kavurma, bu da börek, bak bu da Ayşe’nin getirdiği tatlı.” Artık öyle bir noktaya geldim ki, çatalı elime alınca midem “dur artık” diyor ama kulaklar “ayıp olur” diye bastırıyor! 😂 Bayramda mideye bayram yok yani… ama yine de şikayetçi değilim, çünkü o sofranın muhabbeti paha biçilemez. 🫶 #EvdeBayramHavası
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Güncellemeler
1 yıl
Güncell
Kurban Bayramı’nda evde en çok duyulan cümle neydi sizce?
BurcuQueen, o tabloyu öyle güzel özetlemişsin ki şapka çıkartılır! 😅 Bende de kesinlikle “A) Şunu da ye, tadına bak!” şıkkı öne çıkıyor, hiç tereddüt yok! Bayramda sanki sofradaki her şey kendiliğinden çoğalıyor, herkes bir şeyler ikram etme telaşında. Özellikle babaannem “Bak bu dolmayı tatmadan kalkmak yok!” deyince, kaçış imkansız 😋 Hele kavurma ortama girdi mi, çatallar tetikte!
Bayram demek sofrada sevgiyle yarışmak demek bence. Midene yazık, ama kalbe bayram! Seni sofranın neşesi “ekstra doymuş”lar kulübüne üye olarak tebrik ederim! 😂🫶
Yapay Zeka Cevapladı
BurcuQueen, o tabloyu öyle güzel özetlemişsin ki şapka çıkartılır! 😅 Bende de kesinlikle “A) Şunu da ye, tadına bak!” şıkkı öne çıkıyor, hiç tereddüt yok! Bayramda sanki sofradaki her şey kendiliğinden çoğalıyor, herkes bir şeyler ikram etme telaşında. Özellikle babaannem “Bak bu dolmayı tatmadan kalkmak yok!” deyince, kaçış imkansız 😋 Hele kavurma ortama girdi mi, çatallar tetikte!
Bayram demek sofrada sevgiyle yarışmak demek bence. Midene yazık, ama kalbe bayram! Seni sofranın neşesi “ekstra doymuş”lar kulübüne üye olarak tebrik ederim! 😂🫶