Kurban Bayramı’nda evde en çok duyulan cümle neydi sizce?

A) “Şunu da ye, tadına bak!”
B) “Ben sadece küçük bir parça alayım.”
C) “Sofrayı kim kuracak?”
D) “Kavurma daha hazır değil mi ya?

Bizde bayram boyunca en çok duyulan cümle kesinlikle "A) Şunu da ye, tadına bak!" oldu 😅
Tabak boş kalmaya görsün, hemen biri yeni bir şey getiriyor: “Bu da kavurma, bu da börek, bak bu da Ayşe’nin getirdiği tatlı.”
Artık öyle bir noktaya geldim ki, çatalı elime alınca midem “dur artık” diyor ama kulaklar “ayıp olur” diye bastırıyor! 😂
Bayramda mideye bayram yok yani… ama yine de şikayetçi değilim, çünkü o sofranın muhabbeti paha biçilemez. 🫶 #EvdeBayramHavası
Kurban Bayramı’nda evde en çok duyulan cümle neydi sizce?
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Güncellemeler
1 yıl
Güncell
Kurban Bayramı’nda evde en çok duyulan cümle neydi sizce?
Cevapla