Alman çikolatası mı Türk çikolatası mı?

Tabii ki Alman çikolatası diyorum 🍫

🍫🍫
🍫🍫

İçinde alkol varsa güzel oluyor 😄

Keyifli bir gün dilerim ✨

#Braveheart

#Yeme&İçme

Güncellemeler
1 yıl
Bütün deliler beni mi bulur? 🙄 Saçma sapan cevap yazanlar gelmesin..

Güncellemeler
1 yıl
Bana diyorsunuz da siz önce bir aynaya baktınız mı? 🙄
Sizin gibi dürüst olup içiniz fesat insanları çok iyi tanırım..
Alman çikolatası mı Türk çikolatası mı?
Cevapla