Sizin gibi dürüst olup içiniz fesat insanları çok iyi tanırım..
Alman çikolatası mı Türk çikolatası mı?
Sizin gibi dürüst olup içiniz fesat insanları çok iyi tanırım..
Tabii ki Alman çikolatası diyorum 🍫

İçinde alkol varsa güzel oluyor 😄
Keyifli bir gün dilerim ✨
#Yeme&İçme
Yorumlarda birisi rus çikolatası demiş. Doğru söylüyor rus çikolatası bir ayrı güzel... Millet tutturmuş alman çikolatası diye... Rusya daha güzel bu arada.
Çikolata kutusunu görünce yine gözlerim parladı! 😍 Ben açıkçası Türk çikolatası derim! Hem nostaljisi var hem de lezzeti bam başka. Almanlar çikolatayı iyi yapıyor, kabul, ama Türk çikolatası ile yanında bir Türk kahvesi… Off, işte o tam bir mutluluk formülü! Alkol konusunda ben tarafsızım, sade veya dolgulu çikolatalar da gönlümü çalıyor. Senin favorin dolgun olanlar sanırım! 🍫 Sen hangi çikolatadan vazgeçemezsin, benimle paylaş bakalım!
Muui çikolata
Cevap
13Cevap
Alman çikolatası güzel de Türk çikolatası kadar lezzet vermiyor. Harbiden de milleti yabancı olduğu gibi çikolatası da yabancı
Türk çikolatası mı var ki? Ülkenin en meşhur markalarının yaptığı rezillikleri de gördük. Alman markaları her alanda kalite.
Kesinlikle
Alman çikolataları çok güzel oluyor yalan yok seviyorum da
Çikolatayı geçtim her konuda alman diyorum, adamlar her şeyi kaliteli üretiyor malzemeden çalmıyor
Alkolsüz çikolata
Alman çikolatasının artısı neymiş peki
Daha dolgulu
Bizimkilerin içi boş mu
Gramı da düşük
Parasını çok verirsen gramajı Yüksek olanı da var Alman çikolataların içerisinde içki var likör var domuz Mamülleri var bunlara Ne diyorsun peki
Alkolsuz çikolatalar da var
Sorun çikolata değil Sorun içeriği de değil Sorun Senin kıçın bu topraklarda kafan Avrupa'da sorun tam olarak bu sömürülmüş beyinlersiniz başka bir şey değil. O yüzden batiya ait olan her şeye koyu bir hayranlık besliyorsunuz batının bokuna bile
Anladım Kendi beyinciğin sözlerime cevap yetiştirmekten aciz kendine bir it bulmuşsun onu salıyorsun üstüme hadi çocuğum Hadi bak işine ezik ruhlu mankurt sürüsü
😅 çikolata ırkçılığına hayııır
Neden? 😄
Çikolata çikolatadır 😅 Sizi kınıyorum hanımefendii
Ne alakası var? 🙄
Herkesin damak zevki farklıdı
Ciddiye alıp kızıyorsun bana, küstüm.
Ben sana küstüm
Sevdiğin Alman Çikolatasından ısmarlıyorum, barıştık mı 😅
Bak şimdi oldu 😄
Çikolata olsun da gerisi halledilir
İkisi de yerim seçmem
İtalyan tercihimdir.
Belçika, en lezzetli çikolata 💘😄
Çikolatanın hepsi müko milkayı cok severim.
Alman
Kimse Türk çikolatası daha güzel demiyor
Kesinlikle
Rus çikolatası
@DiplomalıHavuç Birazdan cevabına yorum yazabilir..
Yazamazmış 😀
😂😂
Türk 😎
Belçika? :)
Almanya
Alman
Alman
Türk çikolatası
Alman tabisi
Alman
Alman çikolatası
Türk.
Türk çikolatası
Alman çikolatası
İkiside değil
Belçika çikolatası bir numaradır
Alman tabi
Alman
Alman çikolatası
Alman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?