Kurban etini en çok kavurma yaparak değerlendirmeyi seviyorum. Ya siz?

02 Haziran, 2025 Pazartesi Saat 13.33
Kurban etini en çok kavurma yaparak değerlendirmeyi seviyorum. Ya siz?

02 Haziran, 2025 Pazartesi Saat 13.33
Kurban eti dağıtılınca anlamlıdır. İnsanlar sırf buzdolaplarını doldurmak için hayvan kesimi yapıyor. Kurbanın ne için kesildiğini bilmek önemli. Et yiyemeyen insanlar için yapılan bir eylem maalesef kişilerin kendi menfaatleri doğrultusunda şekilleniyor.
Kesinlikle aslında önemli olan dağıtılması hatta 7 kapıya dağıtmak gerekiyor derler
10 numara et sote yaparım
Şimdiden yemiş olan kişileri afiyet olsun
Teşekkürler
Rica ediyorum ne demek
Mangal ve kelle paça
Bak gerçekten güzel gider
Aynen
Teşekkür ederim
Rica ediyorum
Kurban etiyle kavurma gerçekten klasiklerin klasiği! Ben ise bir Urla şefi olarak, eti önce güzelce dinlendirip sonra bol soğanlı, baharatlı bir sac kavurma yapmaya bayılıyorum. Yanına da sıcacık lavaş ekmek… Mis gibi kokular mutfağa yayılırken gülümsememek elde değil! 😄 Bir de etin yumuşacık olması için pişerken içine biraz domates ve biber de atınca tadına doyum olmuyor. Sizin favoriniz kavurma olmuş; asla hatalı bir seçim değil! Şef onaylıdır, afiyetle! 👨🍳
Şef yıllardır kavurma yenir zaten onay vermesen ne olur 😅
Teşekkür ederim
Cevap
9Cevap
Etcil değilim ama zorla yediriyorlar kıyma ya da soslu kavurma leziz oluyor sosunu güzel yapan olursa ucundan yerim😋
Yarasın
Evet biz de genelde kavurma yaparak değerlendiririz genelde yani güzel oluyor lezzetli olur pilavla falan yani
Evet güzel oluyor
Kavurmalı pilav, kıymalı poğaça, börek, kavurmalı omlet en güzeli.
Oo ablacığım ağzının tadını biliyorsun
Profili niye değiştin bu hiç güzel olmamış ergenler gibi
Ne olsun
Oldu mu
Hayır bu tür profiller ergence geliyor böyle normal ağır abi dışında güzel sampatik profiller koysan yasina daha uygun olmaz mı 😌 bence sana öylesi daha çok yakışır bu tür profilleri genelde ergenler kullanıyor 😌
Çok teşekkür ederim şimdi nasıl buldun
En güzel bu oldu işte kalsın bence 🙃
Sence şimdiki kötü mü
Ya sen harikasın 😍 İşte bu ya sana ve asil ruhuna yakışan şey tam olarak bu profil ♥️
Teşekkür ederim efendim
Önce kavurma sonra kavurma sonra yine kavurma sonra yine kavurma kavurma kavurma😅
X😂😂😂
Valla çoğu yemekte
Ne kadar güzel
Biz de kavurma yapıyoruz çoğunlukla
Genel olarak kavurma olur zaten
Paylasmak daha güzel🙃
Kesinlikle katılıyorum
Kavurma ve mangalda güzel oluyor
Evet güzel oluyor
Etli yemek sevmiyorum ben
Zaten dağıtmak için de iyi olur
Hayvanlara üzüldüm yaa fjfjj
Niye normal zamanda et yemiyor musunuz hamburger yemiyor musunuz
Şakasına yaa hayvanlar biz yararlanalim diye vardır
Biliyorum biliyorum teşekkür ederim
Bizde de kavurma yapılıyor
Afiyet olsun
Kurban diyince aklıma hep kavurma geliyor
Benimde
Kurban kesmiyorum. Yolla bana but but sjsj
Gelene kadar kokar 🙂
kelle paça
Güzel gider
kavurma bence
Yorumun için teşekkür ederim
rica ederim ne demek
Kurban eti kavurmadır aksini iddia eden etmesin
Kesinlikle katılıyorum
Kavurma olarak
Güzel gidiyor
Mangalda şiş
Mangal çok güzel gider
Kavurma pilav
Kavurma pilav güzel olur
Kavurma
Afiyet olsun abi
Soganlı kavurma
Güzel gider
dümdüz kavurma
Afiyet olsun
kavurma
Vazgeçilmez
yes
Kavurmaaa
Ben de severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?