Kimi insan pişmiş yerden kimileri de az pişmiş olarak tüketiyor. Bunun yanı sıra eti çiğ yani hiç pişmemiş olarak sevip tüketenler de var. Siz etin en çok hangi halini seviyorsunuz? 🧐
Etin en çok hangi türde pişmiş halini seviyorsunuz?
Babam kasapti o nedenle hangi hayvan etinin neresinin nasıl pişirilip yenecegini iyi bilirim.. Mesela kuzu gerdan insan muhteşem haşlama olur.. Dana bifteği tepside torbada patatesle bol salçalı ve baharatlı olarak harika olur.. Kuzu burundan içi yumurtalı ve sebzeli çok muhteşem rosto olur.. Köftelik kıyma döş etinden olur.
Bu resme göre ben 0 ile 8 arasındaki bütün etleri yerim. Sayı büyüdükçe de daha çok seviyorum etin tadını. Ancak besin değerinden en iyi şekilde faydalanmak için 4 5 uygun.