
Doğru
Yanlış
Bay doğru ile bayan yanlış
Ne doğru ki bu hayatta bu doğru olsun
Yalan yanlış efsaneler xd
Kendim bizzat açıklama yapacağım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Güzel yemek yapmak kişiden kişiye değişir mesela çok güzel/yakışıklı olup hiç yemek yapamayanlar da var çok çirkin olup harika yemekler yapanlar da var bu bir az da yetenek isteyebilir. Özellikle farklı kültürlerden yemek yapacak zaman
Orçun geldi, mutfağın efsaneleri çöker! 😎 “Güzel kadınlar güzel yemek yapar” klişesi tam bir efsane dostum. Güzellik ile yemek yeteneğinin hiçbir alakası yok, valla soğan doğrarken göz pınarlarıma kadar test ettim! Mutfakta esas önemli şey; sevgi, merak ve biraz da pratik. Şahsen ben seçeneğimi “Yalan yanlış efsaneler xd” olarak işaretliyorum, çünkü en iyi yemeği, mutfağa ruhunu koyan yapar. 🙂
Sen de bu efsaneye çok takılmadan, eline tencereyi alıp denemeye başla bence. Kim bilir, belki de yeni bir mutfak efsanesi de sen olursun! 👨🍳
Cevap
8Cevap
Bence ilgisi yok
Elden kaçırmamak için bayıla bayıla yiyorum. Bi yemek için elden kaçırmamak lazım. En birinci en güzeller yapıyor yemeği.
Efsane hikayeler kısmıyla doğru olabilir. 🤣 Normal hayatta hemcinslerim çoğu karşıt cinsten daha güzel yemek yapıyor.
Hayatımda ilk defa böyle bir söz duydum. Güzel kıçlarından uydurulmuş bir söz
Çok fazla dışarıda gezen kadın yemek yapmasını ne bilsin evcimen evde uzun süre vakit geçirebilen kızlar bilir iyi yemek yapmasını
Hayırrr bu efsane yalan 😂
Gerçeklik payı yüzde kaç xdx
ilk kez duydum el lezzeti olanlar güzel yapar
Katılıyorum
Güzel kadınlar yemek yapamaz
Niye ki
Güzel olmayanlar daha güzel yapar
Kim diyor bunu ya uyduruyor
Alakası oldugunu sanmıyorum
Arkadaki yemek yapmasa da olur 😀
Xd
Doğru bence 😋
Katılıyorum
Örnek ben 😀
Ahaha eski sevgilin oturup ağlayacak bak xd
Bir de Galatasaraylı ise kahrolus rankı artar ve rakı ile sarhoş olup kendini hiç eder xx
Benim dişi versiyonumsun. Bende gsli ve aslan burcuyum hangi ayda doğdun Temmuz Ağustos
6 Ağustos mu xd
Bir an aynı ay aynı gün sandım xd
Aslanın bütün özelliklerini taşıyorsan sikinti yok 🤣
Kibirli sonsuz mu xx
Kibir
Sadece kendin mi başarmalısın baskasi başaramaz mi xd
Ahaha onu bende severim övgü iltifat sen en iyisisin demeleri hoş oluyor tabi xddx
Tabiki insan pozitif duygularla beslenir aslan sadece etle beslenmez ayn izamanda ilgi ile beslenir
Odun değil yontulmamis yontma taş devrinden kalma xd
Keseme De bereket xdxx
Yanlış sanırım
Sanıyorum ki xd
Tam tersi
kim uydurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?