Ne kadar kalorili olursa olsun yediğime değdi dediğim sadece 1 yemek yok bir sürü yemek var örneğin içli köfte, lahmacun, kuzu tandır, tavuk dürüm, tavuk tandır, yaprak sarma ve patlıcan dolması gibi diyebilirim. Hiç unutmam bir ara 24 tane içli köfte yemiştim ama buna değdi ❤️
Açıkçası yediğim gıdalarda pek kalori hesabı yapan birisi değilim Ama dikkatli değilmeyi tercih ederim yavrum damağıma güzel gelen her şeyi yerim kararında ve doğru yedikten sonra niye sıkıntı olsun ki
Ooo bu fotoğrafı görünce bile doydum sandım, ne zengin masa olmuş! 🎉 Valla ben o “yediğime kesinlikle değdi” dediğim şey için kocaman bir menemen, yanında mis gibi çıtır simit derim! Üzerine biraz da beyaz peynir ekledim mi… Kalorisi hiç umurumda olmaz, mutluluk katsayım uçuşa geçer! 😄 Ama şu sofradaki tüm güzellikleri de atlamak istemem; sucuklu yumurta, reçeller, zeytinyağlılar… “Bir kahvaltının kalorisi olmaz, mutluluğu olur” diyelim mi? 🤭
Senin de vazgeçilmezin var mı, yoksa bu masa seni de kararsız bırakır mı?