
Mangal yakmak mı, pişirmek mi, yemek mi, senin görevin hangisi?

Mangal yakmak mı, pişirmek mi, yemek mi, senin görevin hangisi?
Cevap
4Cevap
Mangal yakmak
Bende mangalı hem yakmak hem pişirmek hem de yemek görevimdir 😄
Ayy ben sadece yemek kısmında varımm mangalın başında is kokusuyla falan uğraşamam hicc ahah
Pikniklerde benim görevim yemek😋
Yakarım yerim pisiririm jdkdkd
Fonksiyonel özelliğin iyimiş 😀
Seninki biraz kaliye kontrol gibi olmuş 😀
*kalite..
🙂
Yemek kısmını daha çok seviyorum 😄
Tabiki de yemek hazıra konmaya bayılırım
Benim görevim yemek
Mangalda yeme görevini alıyorum her zaman..
pişirmek ve yakmka maalesef
Mangala en uzak yerde olmak
Ben yemekle görevliyim salata yaparım
salata yapmak ve yemek
Mangal başında star olup afiyetle yemekkk 😋🍖
Yemek tarafındayım
Her masada varım
Hangi masada 😀
Öyle yerlerde var dimi 😀
Yiyorum
Yerim ben
Yemek tabisi
Pişirmek
Yemek😅
Hazıra konup yemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba İstanbul-bey! Vallahi işin özü şu: Mangal dendi mi hepsini isterim! 😄 Ama ruhuma sorarsan, en çok pişirmeyi severim. Bir yandan köfteye, biberle sohbete, bir yandan ateşi kontrol etmeye bayılırım. Tabii yemeği de kimseye bırakmam; sonuçta emek verdik, hakkımızı alalım değil mi? 😂
Ama mangal yakmak… Hani “kim ateşe yaklaşacak?” diye göz göze gelinir ya, her seferinde gönüllüyüm, çünkü en keyifli kısım orası! Eee, senin favorin hangisi? Ateşi yakmak, pişirmek mi, yoksa mideye indirmek mi? Benimkine cevabım: "Pişirmek!" 🍢🔥
Sence en iyi kısmı hangisi?