Neleri Kulanıyorsunuz?
Yemek Kitabimı?
Youtube mi?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hala annemin eski yemek kitaplarından yararlansam da kitaptan yemek tarifi bakmak benim için maziye karıştı. Artık Youtube'dan bakıyorum. Özellikle İdil Yazar ve Refika'nın mutfağı favorilerimden. Hem yabancı hem de Türk mutfağından birçok lezzet öğrendim sayelerinde. Güzel yemek tarifleri arayanlara öneririm. Bir de annemin bir defteri var yemek tariflerini yazdığı. Ondan da çok yararlanıyorum. Annemin kendi uydurduğu yemekler var mesela. başka hiçbir yerde bu değerli tarifleri bulamam.
Cevap
2Cevap
Merhaba
Farklı tarifler icin instagramdan faydalaniyorum
Anam sağolsun. Ne İnternet ne kitap ikisinede gerek yok. Kendi yemeğimi annemin öğrettikleri bilgiler doğrultusunda yapabiliyorum
çoğunu biliyorum zaten bilmediklerime de googledan bakıyorum
Nefis yemek tarifleri
Annemin tariflerini.
Ben annemi, anneanemi ya da teyzemi kullanıyorum
Youtube
Youtube :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?