🍽️Karar Zor! Mantı mı?🥟 Yoksa Yağlama mı? 🫓 Lezzet Kapışması Başlasın! 🔥?

Herkese merhaba! 😊 Bugün yine iştah açan bir seçimle geldim... 🍽️ Mantı mı desem 🥟, yoksa yağlama mı 🫓 bilemedim. İkisi de Türk mutfağının efsanelerinden ve ikisinin de yeri bende ayrı. Mantının o bol sarımsaklı yoğurdu ve üzerine gezdirilen nefis sosu... Bir başka! 😍 Ama yağlamanın o kat kat lezzeti, lavaşın yumuşaklığı ve arasına yayılan kıymalı harç da her lokmada mest ediyor insanı. 🤤 Açıkçası ben ikisini de çok severim ama galiba benim gönlüm biraz yağlamadan yana 💛 Hem sunumu hem de doyuruculuğu ayrı bir efsane! Peki siz hangisini seçiyorsunuz? Oy verin, yorum yazın, birlikte bu lezzet kapışmasının galibini seçelim! 🔥🍴

Mantı
Yağlama
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
🍽️Karar Zor! Mantı mı?🥟 Yoksa Yağlama mı? 🫓 Lezzet Kapışması Başlasın! 🔥?
Cevapla