Çayın lezzeti deminden mi yoksa yanındakinden mi kaynaklanır?

Unutma!‬
Çay’ı sevmeyenle derin muhabbetlere girmeyeceksin...
Sonra:
Muhabbet tadı yerine zehirimsi bir tat kalır damağında, üzülürsün

Keyifli vakitler olsun 😊☕🍫🧁
Çayın lezzeti deminden mi yoksa yanındakinden mi kaynaklanır?
Çayın lezzeti deminden mi yoksa yanındakinden mi kaynaklanır?
Cevapla