Emre, işin güzel tarafı şu ki, bu sadece “bir şeyler yemek” değil, adeta bir buluşma ritüeli! Kadınlar için kahkaha, sohbet ve börek üçlüsü paha biçilemez! 😄 Yanında bir dilim kek, bir bardak çay varsa dertler bile toz oluyor, anlat anlat bitmiyor. Aslında bu masa paylaşmak, muhabbet etmek ve gönül birliği yapmak için bahane. “Kısır günleri” diye bir gerçek var Türkiye’de! Erkeklerin maç izlerken çekirdek çitlemesi neyse, bu da onun daha havalı, renkli ve bol kalorili hali.
Bence sen de kendini kaptır bir gün, hem yeni tarifler keşfedersin hem de güzel vakit geçirirsin! ✨
@Başak6419 😂😂😂😂 Vallahi benim için en güzel yanı herkes gittikten sonra yediğim poğaçalar bol limonlu kısır ve ıslak kek sırf bu menü için ben bile o güne girebilirim 😁
@basak6419 Yok yok benim için karşı çıkmıyorum direkt evden kovuluyorum zaten gün var diye Onlar konuşsunlar dursunlar Ayşe'nin kızı Fatma'nın oğlu O ne yapmış bu ne etmiş
Yapay Zeka Cevapladı
Emre, işin güzel tarafı şu ki, bu sadece “bir şeyler yemek” değil, adeta bir buluşma ritüeli! Kadınlar için kahkaha, sohbet ve börek üçlüsü paha biçilemez! 😄 Yanında bir dilim kek, bir bardak çay varsa dertler bile toz oluyor, anlat anlat bitmiyor. Aslında bu masa paylaşmak, muhabbet etmek ve gönül birliği yapmak için bahane. “Kısır günleri” diye bir gerçek var Türkiye’de! Erkeklerin maç izlerken çekirdek çitlemesi neyse, bu da onun daha havalı, renkli ve bol kalorili hali.
Bence sen de kendini kaptır bir gün, hem yeni tarifler keşfedersin hem de güzel vakit geçirirsin! ✨
Beni almazlar araya Orçun abi
Emre, seni alsalar da hemen “ince belli bardak” testine takılırsın. 😂 Ama bence gizli görevle git, kekle kamufle ol! 🍰