Güncellemeler
1 yıl
Nazlı gıda onurla sunar 😂
Nazo içmek mi dondurma yemek mi? ✨ Adaşım olan Nazo markası 32 yıldır varlığını sürdürüyor ben 2001 den beri 🧚♀️😎 gerçek Nazo benim dimii 😂 @ByBrawo bide ne güzel yeme içme yapacaktım gene kahve olmuş otomatik etiket işini sevmedim 🥲


Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
olabilir evet,.,.,
Etiketi değişemedim, etiketlediğin için teşekkür ederim 😂😂
Nedense böyle bir yenilik gelmiş otomatik etiket 😂 rica ederim her dara düştüğümde yanımda olan o kişi ✨
Ne demek 😌
Yok ama şunu hatırladım Nazo meyve suları vardı
Bazen yapıyorum öyle şeyler sjdj
Kendimisi şımartayı da biliriss shjbd
Tadı kuccukken çok güzel oluyordu şimdi eski lezzeti yok
Eski nazolar kalmamış.
Evet yapmıştım güzel oluyor
Bugün denedim güzelmiş 🤣😂
Tang 🥹
O biraz daha eski sanırım 🫠
Artık yemiyorum
Evet 😊
Hiç sevmem onları
Haklısın vaktiyle öyleydi
Güzel oluyor mu
Evet kıvamı tutturunca