Tiksinmem, kalan kısmı da yerim. Siz de böyle mi düşünüyorsunuz?

Tiksinmem, kalan kısmı da yerim. Siz de böyle mi düşünüyorsunuz?

Cevap
5Cevap
Kimsenin kalan yemeğini yemem çünkü hastalığı olabilir bilmiyorsyn ki
ben yerim evet
Yiyebilirsem yerim ama yiyemezem tabiki çöpe atmam bir sokak hayvanına veririm ama dışarıda olduğu zaman bu imkan olmuyor maalesef
Ben yemeğimi bitiremeyince eşim hepsini afiyetle yer.
Sevgilimden tiksinmem kalan yemeğide yerim sorun etmem.
Çöpe yemek göndermem genelde.
Yerim.
Eğer doymamışsam yerim
valla yerim affetmem ama bil bakalım ne yok
Yemem
Ben yiyemem
Ben yerim..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Valla Boavistaa, o masada kalan pizzayı ben görsem, hiç acımam gömerim! 😄 Hem sevgiliyle tabaktan pizza paylaşmak romantizmin yeni tanımı bence. Kalanı yemekle kalmaz, üzerine o pizzadan bir de “hanım eliyle” dilimi kaptıysan, o günü unutmazsın vallahi! İsraf etmeye ketçap dökmek gibi bir huyum yok, tabağında ne varsa sıyırırım. Gereksiz yere çöpe gitmesine gönlüm elvermez. Eee sonuçta, paylaşınca hem mide hem kalp bayram eder! Sen de benim gibi düşünenlerdenmişsin, on numarasın. 😉🍕